اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده در جلسه ستاد کشت پائیزه:

نبود بازارچه فروش محصولات زراعی یکی از مشکلات لنده است

فرماندار لنده گفت: نبود بازارچه مناسب جهت فروش محصولات باغی و زراعی یکی از مشکلات عمده این شهرستان بوده که در آینده با برنامه‌ریزی و تشکیل تعاونی توسط کشاورزان قابل حل خواهد بود.

نبود بازارچه فروش محصولات زراعی یکی از مشکلات لنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان صبح امروز در جلسه ستاد کشت پائیزه شهرستان لنده اظهار داشت: ظرفیت کشاورزی در شهرستان ما به واسطه همجواری با رودخانه مارون در حد مطلوب است.

وی افزود: یکی از شاخص‌های توسعه کشاورزی وجود آب و زمین حاصلخیز بوده که خوشبختانه این دو مورد در شهرستان لنده فراهم است.

فرماندار لنده گفت: استفاده بهینه از فرصت‌ها و منابع طبیعی و خدادادی از مهمترین عوامل پیشرفت اقتصادی هر جامعه بوده که باید به درستی به آن توجه شود.

فاطمیان تصریح کرد: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مبالغ قابل توجهی به این بخش خصوصاً پروژه دشت آبلش اختصاص یافت تا با راه‌اندازی این طرح‌ علاوه بر اشتغالزایی زمین‌های کشاورزی را به نحو علمی ساماندهی کنیم.

وی افزود: عدم روحیه همکاری در بخش کشاورزی یکی از مهمترین آسیب‌های فرا روی کشاورزان بوده که عامل بازدارنده کشاورزی پیشرفته شده است.

رئیس ستاد کشت شهرستان لنده تاکید کرد: آموزش در بخش‌های گوناگون کشاورزی یکی از راهبردی‌ترین شیوه‌های ارتقای توسعه و پیشرفت در کشاورزی است.

فاطمیان اظهار داشت: با توجه به کشت انواع محصولات کشاورزی و مقرون به صرفه نبودن برخی از کشت‌ها باید مسئولان و کشاورزان تغییر رویکرد داده و رویکردی علمی و اقتصادی را به کشاورزی و کشت داشته باشند.

فرماندار شهرستان لنده در پایان تاکید کرد: نبود بازارچه مناسب جهت فروش محصولات باغی و زراعی یکی از مشکلات عمده این شهرستان بوده که در آینده با برنامه‌ریزی و تشکیل تعاونی توسط کشاورزان قابل حل خواهد بود.

انتهای پیام/82013/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول