اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج:

بازارچه‌های غیرقانونی در کرج جمع‌آوری می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با بازارچه‌های غیرقانونی در کرج که به صورت شبانه در سطح شهر فعالیت می‌کنند، برخورد قانونی شده و در کمترین زمان این بازارچه‌ها جمع‌آوری می‌شوند.

بازارچه‌های غیرقانونی در کرج جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مدیرروستا ظهر امروز در جلسه رسیدگی به معضل دستفروشان در کرج اظهار کرد: تمامی اقدامات لازم به منظور جمع‌آوری این بازارچه‌های غیرقانونی در کرج انجام شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه حضور دستفروشان نیز در سطح برخی از معابر سبب نارضایتی مردم شده است که براساس تمهیدات اندیشیده شده تکلیف دستفروشان طی چهار ماه آینده مشخص می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون اقدامات و هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی به منظور جمع‌‌آوری دستفروشان انجام شده است، افزود: اصناف نیز باید با ما همکاری لازم را داشته باشند و از تجاوز به حریم پیاده‌روها و معابر شهر با چیدن اجناس خودداری کنند.

مدیرروستا تأکید کرد: هرچه این تعاملات بین شهرداری و اصناف بیشتر باشد می‌توانیم زمینه‌های خدمات‌رسانی به مردم را افزایش دهیم.

وی در ادامه سخنان خود از ایجاد گشت‌های مشترک اصناف و شهرداری خبر داد و گفت: در این راستا با ایجاد این گشت‌ها، جمع‌آوری دستفروشان بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به پیگیری ایجاد محلی مناسب برای صنوف مزاحم از جمله، صافکاری، مصالح‌فروشی، مکانیکی و... اشاره کرد و ادامه داد: انتقال این صنوف به محل پیش‌بینی شده امری مهم است که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

مدیرروستا در ادامه سخنان خود به جمع‌آوری بازار شب واقع در میدان طالقانی اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری این بازار نیز باید در دستور کار قرار گیرد و مسئولان ذیربط باید برای این انجام مهم اقدام کنند.

وی تعیین تکلیف انبارهای فروشگاه‌های لوازم بهداشتی واقع در بلوار یادگار امام (ره) توسط مجمع امور صنفی را مهم ارزیابی کرد و گفت: تسریع در انجام این امر، ضروری است.

انتهای پیام/2302/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول