اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

رئیس‌جمهور قول پیگیری مشکلات زنجان را در حد مقدورات داده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن مشکلات استان در حوزه‌های مختلف گفت: رئیس‌جمهور قول پیگیری‌ در حد مقدورات را برای حل مشکلات داده‌ است.

رئیس‌جمهور قول پیگیری مشکلات زنجان را در حد مقدورات داده است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به جلسه برگزار شده بین اعضای مجمع نمایندگان استان زنجان و رئیس جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: در این دیدار برخی از مسائل و مشکلات استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در دیدار اعضای مجمع نمایندگان مجلس استان زنجان زنجان با رئیس‌جمهور در مورد مشکلات فراگیر کشوری هم بحث و بررسی‌هایی انجام شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دو خطه کردن راه‌آهن زنجان- تهران، بیکاری، گردشگری و پتروشیمی را از جمله مسائل استانی مورد بررسی قرار گرفته در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان زنجان با رئیس‌جمهور اعلام و اضافه کرد: مشکلات سایر شهرستان‌ها هم توسط نمایندگان مطرح و بررسی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به قول مساعد رئیس‌جمهور برای پیگیری امور و مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور دستورهایی برای رفع مشکلات مطرح شده صادر کردند.

اسماعیلی تصریح کرد: در دیدار رئیس‌جمهور با اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی به ویژه طرح‌های عمرانی استان مسائلی مطرح شد و رئیس‌جمهور قول پیگیری در حد مقدورات را دادند.

انتهای پیام/73004/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول