اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

دیدار نماینده مردم ورامین در مجلس با قهرمان پاورلیفتینگ آسیا

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس به همراه مسئولان ورزش ورامین با قهرمان پاورلیفتینگ آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار نماینده مردم ورامین در مجلس با قهرمان پاورلیفتینگ آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز سیدحسین نقوی‌حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس به ‌همراه جعفر اردستانی، عضو شورای اسلامی شهر ورامین و مجید بذرافشان، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ورامین و چند تن از پرسنل اداره ورزش ورامین در منزل محمد خسروی، رئیس هیئت پاورلیفتینگ ورامین حضور پیدا کردند.

در این دیدار صمیمی نقوی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال با توجه به اهمیت ورزش بر نگاه ویژه مسئولان به امر ورزش تأکید کرد و از زحمات و تلاش‌های خسروی تقدیر کرد.

سخنگوی کمسیون امنیت ملی مجلس در ادامه حمایت از قهرمانان و تأسیس صندوق حمایت از ورزشکاران را از اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین خواستار شد.

همچنین جعفر اردستانی، عضو شورای اسلامی شهر ورامین حمایت شورای شهر از ورزشکاران و قهرمانان را نوید داده و اعلام کرد که همه اعضای شورا علاقه خاصی به ورزش دارند و در سال آینده بودجه خاصی به ورزش اختصاص خواهند داد.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول