اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه جیرفت:

طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم/ نسبت به آرمان‌های انقلاب مسئول هستیم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: باید عمل به موقع داشته باشیم و امر به معروف کنیم این کشور امام زمان (عج) است باید طوری عمل کنیم که حسین زمان به مسلخ نرود باید طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم/ نسبت به آرمان‌های انقلاب مسئول هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام امین کمالی صبح امروز در یادواره حضرت رقیه (س) اظهار داشت: باید از ماجرای کربلا درس بگیریم اگر کسانی که امام حسین (ع) را به کوفه دعوت کردند و در روز عاشورا به جنگ او نرفتند، اما سکوت کردند و با این کار در شهادت امام حسین (ع) شریک هستند.

وی ادامه داد: باید عمل به موقع داشته باشیم و امر به معروف کنیم این کشور امام زمان (عج) است؛ باید طوری عمل کنیم که حسین زمان به مسلخ نرود باید طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

کمالی با بیان اینکه باید از مکتب عاشورا درس بگیریم، تصریح کرد: با حاکم کردن فرهنگ عاشورا در خانواده و توجه به امر به معروف و نهی از منکر مدینه فاضله به وجود می‌آید ما نسبت به آرمان‌های انقلاب مسئول هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری شما برای اباعبدالله حسین(ع) مرهمی بر دل حضرت زهرا (س) است، باید مراقب باشیم محافل، مجالس و زندگی ما رنگ حسینی داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: شما مادران با حفظ حجاب و امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در این زمینه از اسلام ناب محمدی پاسداری کنید، اسلام آن قدر مهم است که باید خون امام حسین (ع) و 200 هزار شهید انقلاب به پای آن ریخته شود.

کمالی افزود: با امر به معروف، حفظ حجاب و ولایتمداری مانند حضرت زینب قیام کربلا را زنده نگه داریم.

به گزارش فارس، یادواره حضرت رقیه (س) امروز واحد خواهران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در پنج مهدکودک جیرفت برگزار شد.

در این آیین همچنین عهد نامه دختران سه ساله با حضرت رقیه(س) قرائت شد.

انتهای پیام/80002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول