اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای هفتمین سال متوالی انجام می‌شود

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز کردستان در 415 مدرسه کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: برای هفتمین سال متوالی، 415 یادواره شهدای دانش‌آموز کردستان در 415 مدرسه کردستان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز کردستان در 415 مدرسه کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی یادواره شهدای دانش‌آموز استان گفت: یادواره شهدای دانش‌آموزان استان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 415 شهید دانش‌آموز و در راستای اعتلا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ غنی به نسل جوان و نوجوان با همکاری اعضای ستاد استانی یادواره در 415 مدرسه دوره متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای یادواره شهدای دانش‌آموز استان در طول سال‌های گذشته یکی از اقدامات ارزشمند است و حضور حماسی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه عرصه دفاع مقدس در این مراسم قابل تقدیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش را برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای فرهنگی استان عنوان کرد و یادآور شد: در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از خانواده‌های معزز آنان تجلیل می‌شود.

عرفانی‌نسب همچنین بر مشارکت همه‏جانبه اعضای ستاد استانی در برگزاری کیفی یادواره‌ها و اطلاع‌رسانی و فضاسازی آن تاکید کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این جلسه بر همکاری اعضای ستاد استانی برای برگزاری کیفی یادواره‌ها و تاثیرگذاری آن در سطح جامعه تاکید کرد.

حمزه فلاح فضاسازی و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در اجرای یادواره شهدای دانش‌آموز را ضروری دانست و با تاکید بر حضور خانواده معزز شهدای دانش‌آموز در این برنامه‌ها، خواستار اطلاع‌رسانی زمان و مکان برگزاری یادواره‌ها برای حضور علاقه‌مندان در این برنامه معنوی شد.

وی مدارس را مهم‌ترین بستر برای برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز عنوان کرد و گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز استان در سال‌تحصیلی با گرامیداشت 2 شهید شاخص استان، شهید رضا خدامرادی از سنندج و شهید ملک روحی از کامیاران برگزار می‌شود.

حسن مرادی معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز از کسب رتبه عالی استان در اجرای یادواره شهدای دانش‌آموز خبر داد و با اشاره به ضرورت همکاری اعضا و قرائت وصیت‌نامه شهدای دانش‌آموز در مدارس گفت: 2 نسخه فیلم با موضوع شهید و شهادت تهیه و تولید شده است که برای استفاده مدارس تکثیر و توزیع خواهد شد.

گفتنی است؛ 415 یادواره شهدای دانش‌آموز از هفته بسیج در سطح مدارس استان آغاز و تا دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.  

انتهای پیام/79007/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول