اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با خانواده 7 شهید ‌مطرح شد

تاکید استاندار البرز بر تکریم خانواده شهدا

استاندار البرز گفت: تکریم خانواده شهدا مهمترین وظیفه مسئولان و مردم است.

تاکید استاندار البرز بر تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری عصر امروز در دیدار با خانواده هفت شهید در استان البرز ضمن تکریم خانواده شهدا یاد و خاطره آنان را زنده کرد.

استاندار البرز در این دیدار ضمن تأکید بر تکریم خانواده شهدا اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا یکی از مهمترین وظایف مسئولان و مردم است لذا باید این فرهنگ بیش از پیش در جامعه و در بین مردم نهادینه شود.

طاهری با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی در جبهه‌ها حاضر شده و با نثار جان خود از کشور و این سرزمین دفاع کردند افزود: اگر رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام نبود امروز سرنوشت کشور طور دیگری رقم می‌خورد.

وی بیان داشت: اگر امروز کشور توانسته به توسعه و پیشرفت برسد مرهون خون شهدایی است که شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

این مسئول با بیان اینکه انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا به نسل امروز نیز یکی از مهمترین وظایف مسئولان محسوب می‌شود گفت: نسل امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام آشنا باشد و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های شهدا کند.

در این دیدار استاندار البرز به همراه برخی از معاونان خود از خانواده شهیدان اعتصامی وحسینی دیدار کرد واز نزدیک با آنان آشنا شد.

انتهای پیام/2302/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول