اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگی دینی آب منطقه‌ای گلستان:

دشمن برای تفرقه بین مسلمانان اعتقادات دینی را تحریف می‌کند

دبیر شورای فرهنگی دینی شرکت آب منطقه‌ای گلستان با بیان اینکه یک دسته از منکرات، اعتقادی هستند، گفت: دشمن برای جلوگیری از اتحاد مسلمانان اعتقادات دینی آنها را تحریف می‌کند.

دشمن برای تفرقه بین مسلمانان اعتقادات دینی را تحریف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام نورعلی دیلم صبح امروز در مراسم عزاداری سیدالشهدا در شهرستان گرگان اظهار داشت: با تحریف در اعتقادات دینی بین مسلمانان تفرقه ایجاد می‌شود.   

وی نسبت به دسیسه‌چینی‌های دشمنان علیه مسلمانان و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هشدار داد.

رئیس اداره فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: قیام امام حسین (ع) و انتظار فرج دو مورد از اعتقادات دینی مسلمانان هستند که ویژگی‌های مشترک دارند.

دیلم ادامه داد: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود مطالعات و برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده و تنها راه رسیدن به اهداف خود را تحریف در اعتقادات دینی به منظور ایجاد تفرقه بین مسلمانان می‌داند. 

به گفته وی، دشمن با ایجاد تحریف در اعتقادات دینی مردم را از مسیر اصلی خود خارج و بدین ترتیب بین آنها شکاف ایجاد می‌کند.

دبیر شورای فرهنگی دینی شرکت آب منطقه‌ای گلستان در ادامه از ذکر برخی مطالب در مداحی‌ها که به اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) به ویژه امام حسین (ع) نسبت داده می‌شود، انتقاد کرد.

دیلم افزود: برخی از مداحان این‌گونه عنوان می‌کنند که امام حسین (ع) از عمر بن سعد آب طلب کرد که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. 

وی تاکید کرد: امام حسین(ع) مشتاق شهادت و راضی به رضایت پروردگار بود و پس از اصابت تیر به گلوی حضرت علی اصغر (ع) فرمود «پروردگارا این امر برای من آسان است.»   

انتهای پیام/83003/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول