اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ایجاد تفرقه و اختلاف از ترفندهای دشمن است

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف میان اقوام گوناگون ملت ایران از برنامه‌ها و ترفندهای دشمن است.

ایجاد تفرقه و اختلاف از ترفندهای دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر قاضی‌پور بعد از ظهر امروز در جمع مدیران، مسئولان ادارات، سازمان‌ها و اصحاب رسانه، اظهار داشت: ایجاد تفرقه و اختلاف میان اقوام گوناگون ملت ایران از برنامه‌ها و ترفندهای دشمن است.

وی بر لزوم هشیاری بیش از پیش مسئولان، مردم و جوانان تأکید کرد و ادامه داد: همه ما باید حمایت از دولت را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در راستای منویات مقام معظم رهبری اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشه شوم دشمنان در تغییر دولت‌ها در سایر مملکت‌های اسلامی، تصریح کرد: ملت ایران بسیار هوشیارتر از آن است که به دشمن اجازه دخالت و دست‌درازی در امور کشور را بدهد.

قاضی‌پور افزود: ایجاد باور قلبی در جوانان به اصل ولایت مطلقه فقیه و ایجاد عشق و محبت به وطن باید در رأس برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

وی به اهمیت انتخابات آینده اشاره کرد و اذعان داشت: شناسایی افراد متعهد و شایسته از سوی مسئولان و مردم سبب استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالقوه موجود در استان خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از تعطیلی برخی کارخانجات صنعتی در آذربایجان غربی انتقاد کرد و ابراز داشت: تعطیلی مراکز صنعتی و بیکار شدن عده‌ای به نفع هیچ کس نیست و مسئولان آذربایجان غربی باید در این زمینه پاسخگو باشند.

قاضی‌پور در پایان به احیای دریاچه ارومیه اشاره و عنوان کرد: آذربایجان غربی یکی از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود و به همین دلیل احیای دریاچه ارومیه نباید به بهای لطمه‌زدن به کشاورزی این استان تمام شود.

انتهای پیام/61010/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول