اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس:

اختلاف و تفرقه درونی از آسیب‌های مهلک برای شوراهاست

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس گفت: اختلاف و تفرقه درونی از آسیب‌های جدی و مهلک برای شوراهاست.

اختلاف و تفرقه درونی از آسیب‌های مهلک برای شوراهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام موسی احمدی جمعه‌ شب در نشست با اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی جم اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات مردم باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی شوراها را واسطه‌ای قوی میان مردم و مسئولین دانست و تصریح کرد: مردم خواسته‌هایی از دولت دارند که شوراها به عنوان نمایندگانی امین، باید این مطالبات را به گوش مسئولین برسانند.

نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنا نیست همیشه یک مطالبه محقق شود خاطرنشان کرد: نمایندگان فقط باید مطالبات به حق مردم را در چارچوب قانون پیگیری کنند و نباید مطالبات ناحق و غیرقانونی را مورد توجه قرار دهند.

احمدی بعد نظارتی شوراها را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: شوراها در در بحث نظارت، در واقع وظایف نمایندگان مجلس را در بعدی کوچکتر بر عهده دارند و می‌توان آنان را ناظرین بیدار اقدامات دولت در روستا، شهر، شهرستان و استان دانست.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با اشاره به تصمیمات مهم و اثرگذار شوراهای شهر و روستا در حل مشکلات مردم ابراز داشت: از شما می‌خواهم با همکاری مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات حوزه نظارت خود را آسیب‌شناسی کرده و چشم‌انداز روشنی را برای آن ترسیم کنید.

احمدی، اختلاف و تفرقه درونی را از آسیب‌های جدی و مهلک برای شوراها برشمرد و خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه و دیدگاه فی‌نفسه نه تنها بد نیست بلکه می‌تواند باعث پیشرفت نیز باشد اما اگر این اختلافات به دودستگی بدل شود و منافع مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد آنگاه دیگر نه رضایت خداوند را به همراه دارد و نه به سوگند خدمت‌رسانی شوراها، جامه عمل پوشانده می‌شود.

وی با مهم دانستن نقش رسانه‌ها در حل مشکلات مردم، پاسخگویی به افکار عمومی و رسانه‌ها را وظیفه هر مسئول و نماینده دانست و از رسانه‌ها نیز خواست با رعایت انصاف و امانت به نشر اخبار بپردازند.

احمدی همچنین از آمادگی خود برای تعامل هرچه بیشتر با رسانه‌ها و اعلام عملکرد و فعالیت خود در حوزه انتخابیه خبر داد.

اعضای شورای بخش مرکزی و رئیس شورای شهر جم نیز به اظهار نظر و ارائه مطالبات شهرستان پرداختند که در پایان جلسه، احمدی به پرسش‌ها و موارد مطروحه نیز پاسخ گفت.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول