اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری:

دشمنان اسلام ایجاد تفرقه بین مسلمین را با جدیت دنبال می‌کنند

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری گفت:‌ ایجاد تفرقه و شکاف در بین صفوف به هم پیوسته مسلمانان بزرگ‌ترین هدف دشمنان است که این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنند.

دشمنان اسلام ایجاد تفرقه بین مسلمین را با جدیت دنبال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، ماموستا عبدالرحمان خدایی عصر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: تلاش در راستای ارتقای وحدت و همبستگی مسلمانان بالاترین درجه امر به معروف است.

وی تصریح کرد: امر به معروف یکی از مهم‌ترین فرایض دینی است که به عهده انسان‌ها گذاشته شده و هر کس به اندازه وسع و توانش در این راستا باید انجام وظیفه کنند.

وی با بیان اینکه اهمیت امر به معروف و نهی از منکر به اندازه‌ای است که در آیات متعدد قرآن کریم به آن اشاره شده است، افزود:‌ در سوره آل‌عمران آیات زیادی در مورد اهمیت امر به معروف و نهی از منکر آمده که آیه «و اعتصموا به حبل‌الله جمیعا و لا تفرقوا» یکی از این آیات است که مسلمانان را دعوت به اتحاد و نهی از تفرقه می‌کند.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری تصریح کرد: در این آیه مبارکه خداوند تبارک و تعالی صراحتاً مسلمانان را از ایجاد شکاف و اختلاف نهی و به حل و فصل شکاف‌های عقیده‌ای دعوت می‌کند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه تفرقه‌افکنی بین مسلمانان را از توطئه‌های کفار و دشمنان اسلام دانست و بیان داشت: دشمنان اسلام بیشترین نفع را از اختلاف و تفرقه‌افکنی بین مسلمین می‌برند.

خدایی از وحدت به عنوان کارسازترین سلاح مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان نام برد و منویات رهبر انقلاب در مورد کسی که بخواهد بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد را فصل‌الخطاب همگان دانست.

وی تصریح کرد: باید با تمام کسانی که بخواهند در بین مسلمانان تفرقه بیندازد با قاطعیت برخورد کنیم.

وی در ادامه از قیام عاشورا به عنوان احیاگر ارزش‌های اسلام نام برد و افزود: قیام عاشورایی امام حسین(ع) قیام حق در برابر باطل بود.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری تصریح کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از انحراف مسیر اسلام، مهم‌ترین هدف امام حسین(ع) از خلق چنین حماسه‌ای بود.

خدایی در پایان بر حرکت در مسیر اهداف این امام همام تاکید کرد و بیان داشت: پیروزی و اقتدار امروز ملت ایران در عرصه‌های جهانی متاثر از الگوگیری انقلاب ما از قیام عاشورا است.

انتهای پیام/79002/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول