اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس:

عسکراولادی هیچ‌گاه دین را جدای از سیاست ندانست

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: عسکراولادی در طول 60 سال فعالیت سیاسی خود هیچ‌گاه آن را از جدای از دین نخواست.

عسکراولادی هیچ‌گاه دین را جدای از سیاست ندانست

آیت‌الله اسدالله ایمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: عسکراولادی دیانت را به معنای واقعی با سیاست همراه می‌دانست و هیچ‌گاه در فراز و نشیب‌های زندگی سیاست را جدای از دین خود نخواست و نپذیرفت.

وی افزود: مرحوم عسکراولادی از چهره‌های سابقه‌دار انقلاب اسلامی محسوب می‌شد و آن زمانی که انقلابی بودن به معنای زندان و تبعید و شکنجه بود، ایشان از چهره‌های بلند انقلاب شناخته می‌شد.

ایمانی ادامه داد: عسکراولادی در کنار امام راحل (رضوان‌الله تعالی علیه) خدمات بسیاری به انقلاب کرد و از بارزترین ابعاد شخصیت وی ثبات قدم و استواری در راه امامت و ولایت بود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: 60 سال عمر سیاسی این مرد بزرگوار همواره با ولایت و امامت و مرجعیت همراه بود.

وی بیان کرد: آن زمانی که امام دستور دادند حرکت کرد و در خدمت امام بود و بعد از رحلت امام از سر تکلیف در خدمت مقام معظم رهبری بود.

ایمانی ابراز داشت: عسکراولادی از موسسان حزب موتلفه اسلامی به عنوان قدیمی‌ترین تشکل سیاسی کشور بود و از آغاز شکل‌گیری کمیته امداد امام وی به آن پیوست و همواره در خدمت محرومان و مستمندان جامعه بود.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: عسکراولادی از چهره‌هایی بود که به سادگی خلاء وجود وی جبران نمی‌شود و امید داریم که آقا امام زمان(عج) چنین چهره‌هایی را در خدمت به اسلام و انقلاب و نظام ولایی موفق و موید بدارد.

به گزارش فارس، در مراسم بزرگداشتی که روز گذشته در شیراز برای مرحوم حاج حبیب‌الله عسکراولادی برگزار شد، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه کازرون، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری این استان، فرماندار شیراز، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس، مدیرکل کمیته امداد فارس، دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس و دبیران شهرستان‌های این تشکل ریشه‌دار در سطح این استان، دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس، جمعی از مسئولان حمل و نقل و ترافیک شهرداری و شهرداران مناطق شیراز، مدیرکل آموزش و پرورش این استان، مدیر حوزه‌های علمیه فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، مدیرکل محیط زیست این استان، دبیران شهرستان‌های حزب موتلفه و واحد بانوان این حزب و جمع کثیری از روحانیون و علما، اصناف و بازاریان و عموم مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/2448/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول