اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت

عامل انتشار تصاویر مبتذل در فیس‌بوک دستگیر شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پلیس گیلان از دستگیری انتشار دهنده تصاویر مبتذل در فضای مجازی رشت خبر داد.

عامل انتشار تصاویر مبتذل در فیس‌بوک دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج محمدخانی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان گیلان چگونگی دستگیری عامل انتشار تصاویر مبتذل را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: در راستای مقابله با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، کارشناسان تیم رصد این پلیس صفحه‌ای را در فیس بوک شناسایی کردند که گرداننده آن مبادرت به انتشار تصاویر مبتذل می‌کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پلیس گیلان افزود: با شناسایی این صفحه تلاش برای شناسایی عامل اصلی صفحه مذکور در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

به گفته وی، با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده آدرس گرداننده صفحه مورد نظر که با ترویج فرهنگ ابتذال غرب و بهره‌گرفتن از فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته بود شناسایی و پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی در شهرستان رشت دستگیر شد.

محمدخانی با تصریح بر اینکه متهم با مشاهده شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داده شد، گفت: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی بسیار مصمم و جدی است.

این مسئول از جوانان گیلانی خواست تا با حفظ هوشیاری کامل در فضای مجازی و رعایت حدود و چارچوب اخلاقی از عضویت در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند.

وی متذکر شد: جوانان شخصیت انسانی خود را در دنیای دیجیتال مراقبت کنند.

انتهای پیام/2300/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول