اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی میاندرود خبر داد

تشکیل گروه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در میاندرود

رئیس بهزیستی میاندرود از تشکیل گروه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این شهرستان خبر داد.

تشکیل گروه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در میاندرود

سیدمرتضی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرود با اشاره به تشکیل کارگروه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این شهرستان اظهار داشت: این گروه‌ها با هدف مشترک و روابط درونی همچنین فعل و انفعال متقابل نیازهای مختلف فردی و گروهی خود را از طریق کوشش‌های جمعی تأمین می‌کنند.

وی زمینه‌های مشارکت اعضای گروه را در حل مسائل فرهنگی اجتماعی اقتصادی عاطفی و روانی اعلام کرد و افزود: افراد با آموزش‌های لازم و با استفاده از راهبردهای مدیریت سه پایه‌ای مبتنی بر دولت فرد و گروه به هدف‌های از پیش تعیین شده مادی و معنوی دست می‌یابند.

موسوی با بیان اینکه جلسات گروه همیاران بهزیستی این شهرستان در محل اداره بهزیستی میاندرود برگزار می‌شود، هدف از تشکیل این کارگروه را توانمندسازی زنان سرپرست خانوار دانست.

موسوی افزود: در این برنامه زنان عضو گروه که سرپرست خانوار هستند به بازتوانی و توانمندی لازم برای برطرف کردن مسائل اجتماعی اقتصادی و فرهنگی خویش نائل می‌شوند.

رئیس بهزیستی شهرستان میاندرود مهم‌ترین هدف از تشکیل این گروه را تلاش برای افزایش اعتماد به نفس و قدرت تصمیم‌گیری خدمت گیرندگان همچنین فراهم شدن زمینه‌های مساعدت برای ارتقا دانش و آگاهی خانواده برای شناخت بهتر مشکلات خود دانست.

وی مشارکت افراد در حل مشکلات، تلاش برای حل معضلات اقتصادی و مالی خود بدون تکیه بر منابع مالی دولت و فراهم کردن بستری مناسب برای رشد استعدادها و قابلیت‌های جامعه هدف همچنین افزایش آگاهی‌های آنان از منبع اجتماعی موجود در جامعه برای بهره‌مندی از آگاهی در هنگام نیاز را از دیگر چشم‌اندازهای این کارگروه اعلام کرد.

انتهای پیام/86021/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول