اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی اعلام کرد

رشد 37 درصدی مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی

معاون اشتغال، مشارکت‌های مردمی و موسسات خیریه بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 6 ماه نخست امسال مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی رشد 37 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته دارد.

رشد 37 درصدی مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی

محمود شیخ علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 6 ماه نخست امسال میزان مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی 3 میلیارد و 112 میلیون تومان بوده که رشد 37 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی شامل مشارکت‌های نقدی، غیرنقدی و خدماتی است، اعلام کرد: 6 ماه نخست امسال میزان مشارکت‌های نقدی یک میلیارد و 326 میلیون تومان و میزان مشارکت‌های غیر نقدی یک میلیارد و 466 میلیون تومان است.

شیخ علیزاده میزان مشارکت‌های خدماتی را نیز 318 میلیون تومان عنوان کرد و متذکر شد: مشارکت‌های خدماتی بیشتر از طریق جامعه پزشکی بوده که ویزیت رایگان و تخفیف ارائه داده‌اند.

معاون اشتغال، مشارکت‌های مردمی و موسسات خیریه بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: بیشترین جلب مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی مربوط به شهرستان مهاباد است.

شیخ علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امسال مجموع زکات فطریه نقدی و غیرنقدی که توسط بهزیستی آذربایجان غربی جمع‌آوری شده بیش از 9 میلیارد و 547 میلیون ریال می‌شود که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از رشد 104 درصدی برخوردار است.

وی اذعان داشت: در ضیافت مهر رمضان امسال خیرین 16 میلیارد و 810 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی تقبل کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 97 درصد رشد نشان می‌دهد.

شیخ علیزاده در پایان ضمن تقدیر از خیرین، مدیران و مسئولین دستگاه‌های مشارکت‌کننده و اصحاب رسانه در آگاه‌سازی عمومی در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های بهزیستی و از سوی دیگر افزایش مشارکت‌ها ابراز امیدواری کرد تا این روند حمایتی خیرین و مردم از اهداف خداپسندانه بهزیستی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/61005 /ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول