اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

راه‌اندازی اورژانس اجتماعی مهم‌ترین اقدام بهزیستی در چرام

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم‌ترین اقدامی که سازمان بهزیستی در شهرستان چرام نسبت به سایر شهرستان‌های تازه‌ تأسیس انجام داده است، راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

راه‌اندازی اورژانس اجتماعی مهم‌ترین اقدام بهزیستی در چرام

فضل‌الله اتابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامی که سازمان بهزیستی در شهرستان چرام نسبت به سایر شهرستان‌های تازه‌ تأسیس انجام داده است، راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی یکی از سازمان‌هایی است که خدمات آن به قشر گسترده‌ای از مردم ارائه می‌شود، ادامه داد: در شهرستان چرام سازمان بهزیستی سال گذشته اقدام به تأسیس اداره بهزیستی کرده است که تاکنون توانسته‌ایم بخشی از انتظاراتی را که در حد و اندازه شهرستان چرام است را چه از نظر فضای فیزیکی و چه از نظر تجهیزات اداره از جمله راه‌اندازی اورژانس اجتماعی که بسیار ضروری است را تأمین کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، هدف اصلی از سفر به شهرستان چرام آشنایی با مشکلات مردم عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اقدامی که سازمان بهزیستی در شهرستان چرام نسبت به سایر شهرستان‌های تازه‌ تأسیس انجام داده است، راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در بخش پیشگیری از بروز طلاق که امروزه جامعه ما را تهدید می‌کند، کارشناسان خوب و خبره‌ای را به کار گرفته‌ایم.

اتابک در پایان با اشاره به استخدام نیروهای شاغل در پیش‌دبستانی‌ها و مهدکودک‌ها، تصریح کرد: سازمان بهزیستی در راستای اصل 44 قانون اساسی 80 درصد فعالیت‌هایش را به بخش خصوصی واگذار کرده است که این قانون شامل مهدها و روستامهدها نیز می‌شود، بنابراین این‌ها از مجموعه اداری خارج و در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند و سازمان هیچ‌گونه مسئولیتی برای استخدام دولتی این افراد ندارد.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول