اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأیید معلولیت در کمیسیون پزشکی

زینب 7 ساله زیر پوشش بهزیستی رودبار قرار گرفت

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رودبار گفت: زینب دختر هفت ساله رودباری که به بیماری پوستی نادری گرفتار شده بود، معلول شناخته شده و زیر پوشش بهزیستی این شهرستان قرار گرفت.

زینب 7 ساله زیر پوشش بهزیستی رودبار قرار گرفت

محمد مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: ساختمان جدید اداره بهزیستی این شهرستان در بلوار تختی با زیربنای یک‌هزار متر که شامل ساختمان و محوطه است با اعتبار بیش از 290 میلیون تومان افتتاح شد که هزینه آن از طریق طرح تملک تأمین شده است.

وی با اشاره به وضعیت زینب افضلی‌پور کودک دچار به بیماری پوستی در این شهرستان افزود: خانواده وی در سن دو سالگی به اداره بهزیستی شهرستان رودبار مراجعه کردند، اما با توجه به اینکه بیماری وی شامل دستورالعمل این نهاد نبود، وی معلول محسوب نشده و تحت حمایت بهزیستی در نیامده است.

مسلمی تصریح کرد: بعد از آن زمان دیگر به بهزیستی مراجعه‌ای نداشته تا اینکه چند وقت پیش با درج خبر معلولیت وی در خبرگزاری‌ها پیگیر این موضوع شدیم و از زمانی که شنیدیم معلول شده، مددکاری را برای بازدید از وضعیت وی به خانه‌اش اعزام و متوجه شدیم این کودک طی مدت این پنج سال دچار معلولیت شده است.

وی با اشاره به کمک مالی به خانواده برای ارائه مدارک پزشکی به کمیسیون شدت معلولیت تصریح کرد: این کمیسیون در شهرستان کهنوج برگزار و زینب افضلی‌پور معلول تشخیص داده شد که از این پس با تشکیل پرونده در اداره بهزیستی زیر پوشش این نهاد قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس در تاریخ 29 مهر ماه سال جاری از دردهای خاموش زینب هفت ساله در رودبار که به بیماری پوستی نادری گرفتار شده و هزینه درمان هم ندارد، گزارشی منتشر کرد.

انتهای پیام/80009/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول