اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

تبیین واقعه عاشورا توسط 800 مبلغ در استان بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 800 مبلغ وظیفه تبلیغ مبانی اسلامی و تبیین واقعه عاشورا در نقاط مختلف استان بوشهر را بر عهده دارند.

تبیین واقعه عاشورا توسط 800 مبلغ در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امشب در جمع هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برپایی باشکوه آیین‌های مذهبی در ایام ماه محرم و صفر اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی استان باید با رعایت نکات مهم به‌ویژه در زمان برگزاری عزاداری، زمینه حضور پرشور مردم در این برنامه‌ها را فراهم کنند.

وی بیان کرد: مبلغانی هم که به نقاط مختلف استان اعزام شدند باید محورها و رویکردهای اصلی در مورد واقعه عاشورا را به خوبی تبیین کنند.

سروستانی اظهار داشت: ارتباط مستقیم با شبکه تبلیغی استان و تبیین ضرورت‌ها و مباحث ضروری که در حوزه تبلیغ باید لحاظ شود، از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است.

سروستانی در ادامه گفت: بخشی از این مبلغین روحانیون بومی و از حوزه‌های علمیه در سطح استان و ائمه جماعات فعال در استان هستند و تعدادی از آنان هم اعزامی از حوزه علمیه قم محسوب می‌شوند که در ماه محرم مشغول تبلیغ و ارشاد خواهند بود و از نخستین شب ماه محرم در منبرها و مجالس کار خودشان را آغاز کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم از فرصت ماه محرم استفاده کنیم و در جهت ترویج معارف دینی و آشنا کردن جامعه اسلامی با دستورات دین مبین اسلام و قرآن کریم و همچنین تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) حرکت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: یکی از محورهای فعالیت مبلغان این است که در طول دهه محرم ضرورت‌ها و سرفصل‌های تبلیغی را که حائز اهمیت هستند سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: با برگزاری نشست‌های هماهنگی مختلف برای اجرای بهینه برنامه‌های ماه محرم و به ویژه برنامه‌های دهه اول ماه محرم تعداد 800 مبلغ در سطح استان مشغول تبلیغ هستند.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول