اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی خبر داد

اعزام 120 مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی خوی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی گفت: ایام ماه محرم سال جاری 120 روحانی و مبلغ دینی برای نشر و تبلیغ فرهنگ اسلامی به مساجد مناطق شهری و روستایی خوی اعزام شدند.

اعزام 120 مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی خوی

حجت‌الاسلام غلامرضا معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: 120 روحانی و مبلغ دینی در ایام محرم به مساجد مناطق شهری و روستایی خوی اعزام شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد روحانی 80 نفر روحانی طرح هجرت و اعزامی از حوزه علمیه قم و بقیه روحانیون و طلاب جوان بومی هستند که برای تبلیغ در ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) به 200 روستای دورافتاده خوی و سه شهر ایواوغلی، زرآباد و دیزج‌دیز اعزام شدند.

معصومی اضافه کرد: همچنین 15 طلبه زن نیز با حضور در مناطق روستایی به بیان اهمیت نهضت امام حسین (ع) و احکام اسلامی ویژه بانوان می‌پردازند.

وی تصریح کرد: این مبلغ‌ها از اول محرم تا اربعین امام حسین (ع) ابعاد قیام امام حسین(ع) و یارانش و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اسلامی برای مردم تشریح می‌کنند و به سوالات و شبهات دینی مردم و جوانان پاسخ می‌دهند.

معصومی از ساماندهی و صدور مجوز برای 300 هیئت مذهبی در خوی خبر داد و گفت: مردم به ویژه هیئت‌های عزاداری امسال به دور از خرافات به عزاداری‌ خواهند پرداخت.

انتهای پیام/61009/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول