اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی همدان خبر داد

حضور 200 مبلغ در مدارس استان همدان در ایام محرم

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: 200 روحانی و مبلغ در راستای تبیین فلسفه قیام عاشورا و پاسخ به سئوالات و شبهات دانش‌آموزان در مدارس همدان حضور می‌یابند.

حضور 200 مبلغ در مدارس استان همدان در ایام محرم

حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز عزاداری سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: با فرارسیدن دهه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، مراسم عزاداری و برپایی هیئت‌های مذهبی در مدارس استان همدان نیز آغاز شده است.

وی بیان داشت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن در راستای تسخیر فکر و اندیشه دانش‌آموزان باید با اجرای برنامه‌های مختلف دینی، مذهبی، فرهنگی و ... ارزش‌های دینی و فرهنگ اسلامی را در بین دانش‌آموزان حفظ کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان خاطرنشان کرد: با توجه به برپایی هیئت‌های مختلف عزاداری در نقاط مختلف استان، دانش‌آموزان نیز با به‌ راه‌انداختن مراسم عزاداری در مدارس در عزاداری سید و سالار شهیدان سهیم شدند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های جالب توجه اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش در این ایام اعزام 200 روحانی و مبلغ به مدارس استان همدان بوده است.

مظاهری ادامه داد: این مبلغان که از شهر قم به همدان اعزام شده‌اند، در مدارس حضور یافته و در قالب برنامه‌های مختلف مباحث قیام عاشورا را برای دانش‌آموزان بازگو و به سئوالات مختلف دانش‌آموزان نیز پاسخ می‌دهند.

وی در پایان سخنانش گفت: این برنامه مهم و تأثیرگذار در سراسر استان در حال اجرا است که امیدواریم این نوع برنامه‌های تاثیرگذار در طول سال و در قالب برنامه‌های مختلف برای دانش‌آموزان برگزار شود.

انتهای پیام/89007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول