اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

بخش اشتغال آستارا تقویت شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان توجه به بخش صنعت و تعاون آستارا را مهم دانست و گفت: بخش اشتغال آستارا باید تقویت شود.

بخش اشتغال آستارا تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، خسرو صادقی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان توجه به بخش صنعت و تعاون را مهم دانست.

وی با بیان اینکه تعاون نقش مهمی در ایجاد اشتغال استان و شهرستان دارد، اظهار کرد: باید به بخش صنعت و تعاون توجه ویژه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان توجه به تعاون را در ایجاد اشتغال مهم خواند و تصریح کرد: با توجه به موقعیت حساس شهرستان مرزی آستارا، بخش اشتغال آن به تقویت نیاز دارد.

فرماندار آستارا نیز در مراسم مذکور با برشمردن ویژگی‌های این شهرستان مرزی، اظهار کرد: تعامل خوبی با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا داریم.

کیوان اسدپور با بیان اینکه امیدواریم این همکاری و تعاون تداوم یابد، از تلاش‌های رئیس سابق این اداره قدردانی و برای موفقیت رئیس جدید ابراز امیدواری کرد.

رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز در مراسم مذکور برنامه‌های خود را در راستای تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی در بخش‌خصوصی و تعاون با محوریت آموزش قانون و مقرارت به ویژه نظارت، کمک و یاری به بخش خصوصی و تعاونی‌های فعال شهرستان آستارا عنوان کرد.

نعمت یاورپور با بیان اینکه نظارت مستمر باید در بخش تعاونی مسکن مهر انجام گیرد، تصریح کرد: با هماهنگی فرماندار و نماینده آستارا و دیگر مسئولان درصدد تسریع کار تعاونی مسکن مهر آستارا و تحویل سریع‌تر واحدها به اعضای تعاونی مسکن کارگری، آزاد و کارمندی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از کارگاه‌ها، بنگاه‌های اقتصادی، کارآفرینان تعاونی و بخش‌خصوصی برای برطرف شدن مشکل اشتغالزایی حمایت کرد.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور نعمت یاورپور به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا معرفی و از تلاش‌های محمود ساسانیان مدیر قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام/84001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول