اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز مطرح کرد

تهیه 3 سند جامع گردشگری، ‌اشتغال و ‌آمایش سرزمین در حوزه سرمایه‌گذاری البرز

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز از ‌تهیه سه سند جامع گردشگری، ‌اشتغال و ‌آمایش سرزمین در حوزه سرمایه‌گذاری این استان خبر داد.

تهیه 3 سند جامع گردشگری، ‌اشتغال و ‌آمایش سرزمین در حوزه سرمایه‌گذاری البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد مطفری ظهر امروز در جلسه بررسی راهکارهای اجرایی همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری البرز اظهار داشت: یکی از راه‌های پیشرفت و توسعه استان در حوزه‌های مختلف جذب سرمایه‌گذار است.

وی تأکید کرد: در این راستا و به منظور تحقق اهداف مورد نظر هم‌اکنون آسیب‌شناسی در حوزه سرمایه‌گذاری در دستور کار قرار گرفته ‌و موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران بررسی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه باید شرایط لازم برای حضور سرمایه‌گذار را در استان فراهم کنیم، افزود: متأسفانه هم‌اکنون مشکلاتی بر سر راه سرمایه‌گذاران وجود دارد که آنان به راحتی و بدون دغدغه قادر به سرمایه‌گذاری در این استان نیستند.

مظفری در ادامه سخنان خود از دستور کار قرار گرفتن سه سند در حوزه سرمایه‌گذاری البرز خبر داد و افزود: سه سند جامع گردشگری، سند جامع اشتغال و سند جامع آمایش سرزمین در حوزه سرمایه‌گذاری این استان در دستور کار است‌.

وی با تأکید بر اینکه باید مشکلات سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در البرز بررسی شود، افزود: با رفع مانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی می‌توانیم گام‌های اساسی را به سمت جذب سرمایه‌گذار و در نهایت توسعه استان برداریم.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در حوزه جذب سرمایه‌گذار انجام شود، پاسخ سریع به درخواست‌های سرمایه‌گذاران است.

مظفری اعلام کرد: براساس مصوبه هیئت وزیران برای مساعدشدن فضای کسب و کار و حمایت از سرمایه‌گذار باید ظرف 10 روز جواب استعلام سرمایه‌گذاران داده شود و همچنین مجوز فعالیت آنان ظرف مدت یک ماه در صورت داشتن شرایط لازم صادر شود.

وی در ادامه سخنان خود به ظرفیت‌های بخش فرهنگی و گردشگری استان اشاره کرد و گفت: استان البرز دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیاری است، ‌که برای بهره‌برداری درست و بهینه از این ظرفیت‌ها باید برنامه‌ریزی کرده و اعتبارات لازم برای بهره‌برداری از آن را نیز در نظر بگیریم.

این مسئول استفاده از این ظرفیت‌ها را در مسیر ارائه خدمات به مردم و تبدیل به مراکز رفاهی مهم ارزیابی کرد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت مردمی در برنامه‌ریزی‌های کلان ضروری است.

انتهای پیام/2302/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول