اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری خبر داد

جانمایی برای انتقال زباله‌های ویژه شهرستان ساری

فرماندار ساری از جانمایی برای انتقال زباله‌های ویژه شهرستان ساری خبر داد و گفت: تیم کارشناسی در محل مورد نظر حضور یافتند.

جانمایی برای انتقال زباله‌های ویژه شهرستان ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری جواد واحدی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه پسماند استان مازندران با اشاره به بازدیدی که استاندار مازندران از محل دپو زباله مرکز استان مازندران داشت، اظهار داشت: یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان برای تصفیه شیرابه زباله ساری هزینه شد که اجرای این کار دستور کار قرار دارد. زباله‌های حریم راه‌های مرکز مازندران نیز مدیریت شد.

فرماندار ساری در ادامه از وجود نخاله‌های ساختمانی در مرکز استان نیز انتقاد کرد و گفت: برنامه انتقال نخاله‌های ساختمانی به سمسکنده ساری نیز در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار ساری اضافه کرد: برای انتقال نخاله‌های ساختمانی شهر ساری به این منطقه صحبت‌های با مسئول محیط زیست مازندران شد.در نظر داریم متصدیان فروش نخاله ساختمانی را نیز در محل مستقر کنیم.

واحدی در ادامه به موضوع انتقال زباله مرکز استان مازندران به 130 کیلومتری ساری اشاره کرد و گفت: محل دفن زباله ساری نیز پر شد و برای انتقال زباله از این محل نیز مشکلات خاصی وجود دارد. 

واحدی در ادامه از حضور کارشناسان در یکی از نقاط شهرستان ساری برای انتقال زباله‌های ویژه این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان برای انتقال زباله به این منطقه مشکلی را ندیدند. با مدیریت پسماند شهرستان ساری قرار دادی را برای انتقال زباله ساری منعقد شود که بحث جانمایی زباله شهر ساری نیز در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فارس فرماندار مرکز مازندران درباره زباله‌های ویژه شهر ساری در جلسه مسائلی را مطرح نکرد و در پایان جلسه نیز خبرنگار فارس از واحدی درباره زباله‌های ویژه که در جلسه مسائلی را مطرح شد، پرسید که وی در این باره جوابی ارائه نداد.

حدود دو ماه پیش بخشدار منطقه چهاردانگه ساری از انتقال زباله‌های بیمارستانی و صنعتی به منطقه چهاردانگه ساری مسائلی را مطرح کرده بود.

همچنین اهالی روستاهای منطقه چهاردانگه ساری نیز در نامه‌ای به وزیر کشور از برنامه‌ریزی برای انتقال زباله‌های جدید به منطقه چهاردانگه به ویژه در منطقه بالادست کیاسر مسائلی را مطرح کردند و از وزیر کشور درخواست کردند که نسبت به انتقال زباله‌های جدید واکنش نشان دهد.

انتهای پیام/86004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول