اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی ـ 45

آمریکا به‌ دنبال جنگ با فرهنگ اسلام است

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: آمریکا به ‌دنبال جنگ با فرهنگ اسلام است و از تمام تکنولوژی، ابزار و توان خود در این راستا استفاده می‌کند.

آمریکا به‌ دنبال جنگ با فرهنگ اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجو از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه اظهار داشت: برائت از مشرکین آیه اول سوره شریفه توبه است.

عباسی تاکید کرد: تا زمانی‌که آمریکا با ملت ایران دشمنی می‌کند، شعار "مرگ بر آمریکا" پابرجاست و حذف نخواهد شد.

به گفته این مدرس حوزه و دانشگاه، جنایت‌هایی که آمریکا در حق ملت ایران همچون جنگ، توطئه‌های اقتصادی، حمایت از گروهک‌های تروریستی و... مرتکب شده، در یک روز فراموش نمی‌شود.

وی موضوع هسته‌ای ایران را یک بهانه در دست آمریکا عنوان کرد و گفت: اصل موضوع دشمنی آمریکا با تعالیم اسلام و اهل بیت (ع) است.

عباسی خاطرنشان کرد: آمریکا زلف خود را به زلف یهودیت و رژیم صهیونیستی گره زده است و ما هر چه قوی‌تر باشیم، با قدرت بیشتری می‌توانیم وارد مذاکره شویم.

این استاد حوزه و دانشگاه مصداق اعتنا به فرهنگ اهل بیت (ع) را در عاشورا عنوان کرد و افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای بسیاری با اقدامات ضد اسلامی و ضد ایرانی درصدد شبهه‌افکنی هستند و بسیج در خط مقدم مقابله با این جنگ است.

وی با اشاره به اینکه هر بسیجی باید یک شبهه‌شناس باشد، عنوان کرد: آمریکا به‌ دنبال جنگ با فرهنگ اسلام است و از تمام تکنولوژی، ابزار و توان خود در این راستا استفاده می‌کند.

عباسی اعلام کرد: شبکه BBC وابسته به بهائیت سال 87 تاسیس و سال 88 فتنه صدها هزار نفری درست شد و این نمونه‌ای از این توطئه‌های پلید دشمنان است.

این استاد حوزه و دانشگاه هدف شبکه‌های ماهواره‌ای را به انحراف کشاندن خانواده‌ها و ترویج بی‌دینی در جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول