اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی

6 کتابخانه مشارکتی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی بیش از 6 کتابخانه مشارکتی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.

6 کتابخانه مشارکتی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی با شعار «کتاب آئینه فرهنگ و فرزانگی »‌از 24 آبان و بمدت یک هفته آغاز می‌شود.

وی از برگزاری مراسم طرح نذر کتاب در این هفته خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح شهر کیان به عنوان پایلوت انتخاب شده است و شعار این طرح « کتاب نذری ماندگار و ثواب جاودان» است.

صادقی با اشاره به وجود 40 کتابخانه نهادی فعال در این استان خاطرنشان کرد: 2 کتابخانه نهادی دیگر نیز در شرف بهره‌برداری است.

وی از افتتاح بیش از 6 کتابخانه مشارکتی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: کتابخانه وردنجان، نافچ، شیخ‌شبان، چلیچه، وانان و یان‌چشمه حق انتفاع گرفته و در هفته کتاب به بهره‌برداری می‌رسند.

این مسئول از افتتاح ایستگاه مطالعه در بیمارستان شهرستان لردگان خبر داد و گفت: در فاز چهارم راه‌اندازی ایستگاه مطالعه، بیمارستان لردگان برای احداث ایستگاه جانمایی شده است.

انتهای پیام/68006/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول