اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مطالعه زمینه پندآموزی از تجربه‌های دیگران را فراهم می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مطالعه زمینه پندآموزی از تجربه‌های دیگران را فراهم می‌کند.

مطالعه زمینه پندآموزی از تجربه‌های دیگران را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب در استان کرمان، اظهار داشت: نخستین چیزی که خداوند به پیامبر اکرم (ص) الهام کرد، سوره علق بود که ایشان را به خواندن اذن می‌داد و این مسئله نشان از ارزش و جایگاه مطالعه در دین مبین اسلام دارد.

وی با تاکید بر این که خداوند در قرآن کریم بارها به انسان‌ها نهیب می‌زند که چرا تفکر نمی‌کنید، افزود: این نکته نشان از اهمیت و جایگاه مطالعه و تفکر در زندگی انسان دارد.

معاون استاندار کرمان همچنین با اشاره به فعالیت‌های مختلف در حوزه کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: کشور ما در حوزه کتاب از جایگاه خوبی برخوردار است، اما برای رسیدن به جایگاه‌های بلند در جهان باید خود را با کشورهای برتر در این زمینه مقایسه کنیم.

کمالی با بیان اینکه مطالعه زمینه پندآموزی از تجربه‌های دیگران را فراهم می‌کند‌، افزود: با مطالعه کتاب‌ها و آثار افراد صاحب کمال می‌توان راهی به گذشته پیدا کرد و از تجربه‌های آنها به عنوان چراغی برای زندگی آینده بهره برد.

به گزارش فارس، بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران 25 آبان تا دوم آذر ماه سال جاری با انجام برنامه‌های متعددی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول