اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار کنارک خبر داد

اتمام روز‌های بی‌‌برقی در روستاهای شهرستان کنارک

معاون عمرانی فرماندار کنارک از برگزاری مراسم «اتمام روزهای بی‌برقی» در روستاهای بالای 10 خانوار در شهرستان کنارک خبر داد.

اتمام روز‌های بی‌‌برقی در روستاهای شهرستان کنارک

امیرحسین مباشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ظهر امروز با حضور ولی الدین مصلحتی شربیانی مجری طرح‌های برق روستایی کشور مراسم ریشه‌کنی معضل بی‌برقی در آخرین روستای برق دار شده شهرستان کنارک با عنوان « دجیکلک» برگزار می‌شود.

معاون فرماندار کنارک بیان کرد: پیش از این مراسم ریشه کنی معضل بی‌برقی در روستاهای بالای 20 خانوار برگزار شده بود و تلاش کردیم این روند را توسعه داده و روستاهای بالای 10 خانوار را نیز از نعمت برق برخوردار کنیم.

وی در زمینه وضعیت تامین آب روستاها که از دیگر امکانات زیربنایی است، افزود: بسیاری از مجتمع‌های آبرسانی در روستاها به بهره‌برداری رسیده است.

مباشری اذعان داشت: هم اکنون تنها 20 روستای شهرستان کنارک به صورت سقایی آبرسانی می‌شوند که در صورت تامین اعتبار لازم، آنها نیز در قالب مجتمع‌های آبرسانی ساماندهی خواهند شد.

 انتهای پیام/75004/خ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول