اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:

برق‌رسانی به 11 بقعه متبرکه در ایلام اجرایی شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: برق‌رسانی به 11 بقعه متبرکه در ایلام اجرایی شد.

برق‌رسانی به 11 بقعه متبرکه در ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، حجت‌الاسلام محمد کاروند اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های توسعه این استان وجود اماکن متبرکه و امامزادگان جلیل‌القدر است که منشاء خیر، برکت و نورانیت این استان هستند.

وی تصریح کرد: جذب و توسعه صنعت گردشگری مذهبی در استان، نیازمند ایجاد امکانات و فراهم کردن زمینه حضور گردشگران و زائران از سراسر کشور و سایر نقاط دنیا به سمت امامزادگان و بقاع متبرکه این استان است.

کاروند بیان کرد: وجود نور و روشنایی کافی، دسترسی به آب شرب و احداث زائرسراها در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان از عمده امکانات مورد نیاز برای جذب گردشگران و رونق صنعت توریسم مذهبی در این استان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان به عنوان متولی این امر اجرای عملیات برق‌رسانی به چهار بقعه متبرکه را تا پایان سال جاری در دست اقدام دارد.

وی اضافه کرد: برای اجرای این عملیات اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است.

کاروند افزود: بقعه حاج بختیار شهرستان سیروان، امامزاده سید حسنی(ع)، سید فلک‌الدین(ع) زرین‌آباد و سید اکبر(ع) روستای تختان دهلران تا پایان سال جاری از نعمت برق و روشنایی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار، کار برق‌رسانی در 11 بقعه فاقد روشنایی در مناطق مختلف این استان نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2246‌/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول