اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان مطرح کرد

برق‌رسانی به سایت امیداکباتان نیازمند بیش از 16 میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به نصب یک‌هزار و 202 انشعاب در پروژه‌های مساکن مهر سایت امیداکباتان گفت:‌ برق‌رسانی به این مساکن نیازمند 16 میلیارد و 190 میلیون ریال اعتبار است.

برق‌رسانی به سایت امیداکباتان نیازمند بیش از 16 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان صبح امروز به همراه مدیران اجرایی شهرستان همدان و جمعی از مدیران ستادی از پیشرفت برق‌رسانی به پروژه‌های مساکن مهر در سطح شهرستان همدان بازدید کرد.

حاجی‌رضا تیموری در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مسکن مهر سایت امیداکباتان اظهار کرد:‌ در مجموع این پروژه‌ها 2 هزار و 929 واحد مسکن مهر بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: در راستای برق‌رسانی به این مساکن مهر 2 هزار و 929 کنتور تک‌فاز و 159 کنتور سه‌ فاز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به نصب یک‌هزار و 202 انشعاب در پروژه‌های مساکن مهر سایت امیداکباتان یادآور شد:‌ برق‌رسانی به این مساکن نیازمند 16 میلیارد و 190 میلیون ریال اعتبار است.

به گفته وی در این راستای نصب 31 دستگاه پست هوایی، 3.65 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 16.7 کیلومتر شبکه فشار ضعیف نیز در دست اجرا و اتمام است.

تیموری بیان داشت: تاکنون از این میزان 28 دستگاه پست هوایی نصب و 2.75 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 11.6 کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث شده است.

وی ادامه داد:‌ از جمله مشکلات این پروژه‌ها، طولانی شدن احداث تأسیسات پست زمینی است که در برخی مواقع مجبور به تغییر آنها به پست هوایی می‌شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خاطرنشان کرد:‌ از دیگر مشکلات این مساکن ایراد در تابلو کنتورهای نصب شده توسط تعاونی‌ها بوده که به آنها ابلاغ شده است.

وی در ادامه این بازدید با اشاره به مسکن مهر حصار حاج شمسعلی اظهار کرد: این پروژه نیز در مجموع دارای 2 هزار و 500 واحد است که از این تعداد 740 واحد آن بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تیموری افزود: برق‌رسانی به 740 واحد این پروژه که آماده تحویل به متقاضیان است به 2 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

وی ابراز داشت:‌ پروژه مسکن مهر حاج شمسعلی دارای 740 کنتور تک‌فاز و 60 کنتور سه‌فاز است که تاکنون هزینه 351 انشعاب آن واریز و نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی بق همدان با بیان اینکه در راستای برق‌رسانی به این پروژه شبکه فشار متوسط به طول 1.65 کیلومتر اجرایی شده، تصریح کرد: شبکه فشار ضعیف به طول 2.6 کیلومتر نیز در دست اجراست که 60 درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه برای این پروژه 6 عدد پست هوایی با قدرت 315 کیلوولت آمپر تعریف شده است، بیان داشت:‌ در حال حاضر با توجه به میزان ساخت و سازهای انجام شده نصب پست‌های هوایی مورد نیاز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تیموری ادامه داد:‌ تاکنون دو دستگاه پست هوایی نصب شده و اعتبار چهار پست دیگر نیز به تازگی تأمین شده است.

وی یادآور شد: شرایط تأمین برق چاه آب شرب مسکن مهر حصار حاج شمسعلی نیز به اتمام رسیده و مابقی اقدامات نیز منوط به اتمام کار ساخت و ساز از این طریق با پیمانکاران مربوطه است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق همدان با تأکید بر برق‌رسانی هر چه سریع‌تر به مساکن مهر در سطح استان خواستار اتمام پروژه‌ها در این راستا شد و اضافه کرد: برای ایجاد آرامش بیشتر ساکنان مساکن مهر باید پروژه‌های روشنایی معابر نیز در راستای حفظ امنیت و تسهیل در عبور و مرور در اولویت کار قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ اتمام پروژه‌هایی نظیر ایجاد شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط و نصب و احداث تأسیسات الکتریکی برای مابقی مساکن مهر که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/89006/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول