اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه اول محرم صورت می‌گیرد

توزیع 6 هزار غذا بین مددجویان کمیته امداد در تویسرکان

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از توزیع 6 هزار غذای نذری در دهه اول محرم در بین افراد زیر پوشش کمیته امداد خبر داد.

توزیع 6 هزار غذا بین مددجویان کمیته امداد در تویسرکان

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با تسلیت ماه محرم، با اشاره به اینکه مکتب عاشورا در طول تاریخ همیشه عاملی بر هویت‌بخشی به جامعه بوده است، اظهار کرد: فرهنگ عاشورا قدرت نرم فرهنگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی افزود: مهندسی فرهنگ عاشورا در جامعه راهکاری برای مبارزه و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار و همدستان آن ‌است که باید بر اشاعه و عمق‌بخشی درست آن در جامعه اهتمام بیشتر شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با بیان اینکه یادآوری و پاسداشت حماسه حسینی سبب خلق وقایع بزرگی در تاریخ شده است. تصریح کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با پیروی از مکتب عاشورای حسینی جاودان و جهان را به خروش درآوردند.

وی با اشاره به تأسیس هیئت متوسلین امیرالمؤمنین(ع) در کمیته امداد امام خمینی افزود: هیئت متوسلین امیرالمؤمنین(ع) در دهه اول محرم برنامه‌های ویژه این ماه را برای مددجویان تویسرکانی دارد.

کرمی‌مقدم از برگزاری عزاداری حسینی در این نهاد در دهه نخست ماه محرم خبر داد و ابراز کرد: اکرام و دلجویی از ایتام و خانواده‌های آن‌ها در ماه عزای حسینی با حضور خیران و مسئولان کمیته امداد تویسرکان انجام می‌شود.

وی به اطعام مددجویان زیرپوشش این نهاد در روزهای سوگواری اباعبدالله(ع) اشاره کرد و گفت: 8 هزار نیازمند مستمری‌بگیر و موردی زیر پوشش کمیته امداد بوده و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان بیان کرد: در دهه اول محرم برای 6 هزار نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد غذای نذری گرم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه 800 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی تویسرکان هستند، متذکر شد: هیئت متوسلین امیرالمؤمنین(ع) امسال در روز تاسوعا با همت صندوق خیریه امیرالمؤمنین(ع) برای دومین سال ایتام زیر پوشش کمیته امداد همراه با خانوداه‌های آن‌ها را اطعام می‌دهد.

کرمی‌مقدم در ادامه اضافه کرد: نهاد کمیته امداد تویسرکان به مناسبت‌های مختلف هر سال برنامه‌های خود را در قالب طرح‌های متنوع به منظور حمایت از مددجویان اجرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، همیاران مولا، مفتاح‌الجنه، جمع‌آوری کفاره و فطریه توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، تصریح کرد: کمک‌های مردم خیر و نیکوکار در قالب این برنامه‌ها در راستای رفع نیازها و مشکلات مددجویان نقش‌آفرین است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان در پایان با اشاره به توصیه‌ها اسلام به اطعام و اکرام افراد مستضعف، حمایت و مساعدت‌های خیرخواهانه مردم خیر و نیک‌اندیش را بیش از گذشته نسبت به افراد بی‌بضاعت خواستار شد.

انتهای پیام/89010/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول