اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی خبر داد

رهاورد 3 نشان خوش‌رنگ بانوان ووشوکار خراسان‌جنوبی در مسابقات شرق کشور

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی از اعزام تیم ووشو بانوان استان به مسابقات ووشو قهرمانی شرق کشور خبر داد و گفت: رهاورد این رقابت‌ها کسب سه نشان خوش‌رنگ نقره، برنز و کاپ اخلاق بانوان خراسان جنوبی بود.

رهاورد 3 نشان خوش‌رنگ بانوان ووشوکار خراسان‌جنوبی در مسابقات شرق کشور

علی اکبر مجدیان امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم ووشو بانوان خراسان جنوبی به نخستین دوره از رقابت‌های قهرمانی شرق کشور اعزام شد.

وی افزود: در نخستین دوره از مسابقات ووشو قهرمانی بانوان شرق کشور یادواره شهدای ورزشکار داخل رینگ هشت تیم از منطقه شرق کشور در رده سنی بزرگسالان و در اوازن 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 برگزار شد.

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی با بیان این‌که این دوره از رقابت‌ها از نظر کیفی و کمی در سطح مطلوبی برگزار شد، گفت: تعداد 77 ووشوکار زن از استان‌های هرمزگان، یزد، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، دو تیم از سیستان و بلوچستان و یک تیم از قم به صورت مهمان در این دوره از رقابت‌ها که در دهکده ورزشی المپیک زاهدان برگزار شد شرکت داشتند.

مجدیان خاطرنشان کرد: مسابقات ووشو قهرمانی بانوان شرق کشور که به مدت دو روز ورزشکاران با یکدیگر به رقابت پرداختند به منظور  شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بانوان کشور برگزار شد.

کسب 3 مدال رنگارنگ بانوان ووشوکار خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی شرق کشور

وی یادآور شد: از خراسان جنوبی سمیه الهی‌نسب در وزن 50 کیلوگرم، مریم سرزهی در وزن 65 کیلوگرم و مطهره قاسمی در وزن 75 کیلو گرم به مصاف ووشوکاران مطرح سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی رفتند که در نهایت به دور پایانی این مسابقات راه پیدا کردند.

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی ادامه داد: در فینال مسابقات ووشو قهرمانی بانوان شرق کشور سمیه الهی‌نسب در وزن 55 کیلو گرم در مقابل حریف قدر سیستان و بلوچستان تن به شکست داد و با کسب مدال نقره این دوره از مسابقات در جایگاه دوم ایستاد.

مجدیان به حضور دو ووشوکار بانوی خراسان جنوبی در رده‌بندی مسابقات قهرمانی ووشو شرق کشور در اوزان 65 و 75 کیلوگرم اشاره کرد و گفت: مریم سرزهی با غلبه بر رقیب کرمانی خود پیروز میدان شد و با کسب مدال برنز بر سکوی سوم این دوره از مسابقات ایستاد.

کاپ اخلاق نخستین دوره از مسابقات ووشو قهرمانی بانوان شرق کشور به خراسان جنوبی رسید

وی اذعان داشت: در مسابقات قهرمانی ووشو بانوان شرق کشور در وزن 75 کیلوگرم مطهره قاسمی در رقابت‌های رده‌بندی این وزن موفق شد حریف کرمانی خود را ضربه فنی کند و به مدال برنز دست یابد و در رده سوم این مسابقات قرار گیرد.

رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تیم ووشو سیستان و بلوچستان قهرمان نخستین دوره از مسابقات ووشو قهرمانی بانوان شرق کشور شد، تیم کرمان مقام دوم را کسب کرد و تیم ووشو بانوان هرمزگان در جایگاه ایستاد.

مجدیان خاطرنشان کرد: کاپ اخلاق نخستین دوره رقابت‌های ووشو بانوان شرق کشور به تیم خراسان جنوبی تعلق گرفت.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول