اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان:

عدم توجه به کیفیت سازه‌ها باعث هدر رفتن سرمایه‌ها می‌شود

رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان گفت: عدم توجه به کیفیت سازه‌ها باعث هدر رفتن سرمایه‌ها می‌شود.

عدم توجه به کیفیت سازه‌ها باعث هدر رفتن سرمایه‌ها می‌شود

مسعود غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: توجه به کیفیت لوازم و مصالح ساختمانی نکته‌ای بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان با اشاره به اینکه باید به کیفیت مصالح توجه کافی کرد، افزود: باید نظارت لازم نسبت به مصالح و لوازم ساختمانی انجام شود.  

وی به شرح کار تخصصی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک اشاره و تاکید کرد: کار آزمایشگاه فنی مکانیک خاک کنترل کیفیت ساخت و ساز شهری، جاده‌ای و محوری چه در فرودگاه، جاده‌ها، آسفالت و سد است.

این مسئول به بحث مطالعاتی کنترل اشاره و خاطرنشان کرد: پیش از هر اقدامی باید کار مطالعاتی توسط طراح، مشاور و پیمانکار انجام شود.

غلامی با بیان اهمیت نظر و دیدگاه علمی طراح و مشاورین گفت: باید توجه داشته باشیم که نظر و دیدگاه علمی که طراح انجام می‌دهد در چهارچوب طراحی طراح هست یا نه تا براساس آن کیفیت ساختمان کنترل شود.

رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان از کنترل بخش‌های تولیدی نظیر کوره‌های آجرپزی نیز با هماهنگی موسسه استاندارد خبر داد و اظهار کرد: اگر به کیفیت سازه‌ها توجه کافی نشود سرمایه‌های به کار گرفته شده به هدر می‌رود و ایمنی افراد ساکن در این ساختمان‌ها نیز به خطر می‌افتد.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول