اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان خبر داد

بهره‌برداری از ساختمان پلیس راه دهدشت در دهه فجر امسال

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: ساختمان پلیس راه دهدشت با پیشرفت 70 درصدی دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از ساختمان پلیس راه دهدشت در دهه فجر امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مسعود مصدقی  ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه ناوگان مطلوب باید در اختیار مردم قرار گیرد، ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان را ضروری دانست و اظهار داشت: شهرداری زیرساخت‌های لازم برای پایانه‌ها را فراهم سازد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساماندهی حمل و نقل در مسیر دهدشت به چرام افزود: اگر قرار است ماشین شخصی در این مسیر کار کند باید ساماندهی شود.

مصدقی ایمنی حمل و نقل عمومی را ضروری خواند و تصریح کرد: راننده‌ای که تحت پوشش حمل و نقل است باید دارای کارت سلامت و کارت هوشمند باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سهم ناوگان عمومی در تصادفات کل کشور هشت درصد است این آمار را به خاطر کنترل خوب و نظارت سیستم حمل و نقل و پلیس دانست.

مصدقی با اشاره به احداث ساختمان پلیس راه دهدشت پیشرفت فیزیکی این ساختمان را 70 درصد عنوان و خاطرنشان کرد: ساختمان پلیس راه دهدشت در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه بیان داشت: عملیات احداث ساختمان پلیس راه در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و با زیربنای 850 متر از بهمن ماه 91 آغاز شده است.

مصدقی اعتبار این پروژه را 800 میلیون تومان دانست و گفت: همه اعتبار برای ادامه کار گرفته شده و با پیگیری‌های لازم تلاش خواهیم کرد ظرف سه ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/2016/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول