اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قرچک:

ساختمان‌های اورژانس قرچک آماده بهره‌برداری است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ساختمان‌های اورژانس در ورودی و خروجی شهرستان قرچک آماده شده اما دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکنون به‌وعده خود مبنی بر راه‌اندازی آن‌ها عمل نکرده است.

ساختمان‌های اورژانس قرچک آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان قرچک به‌دلیل نزدیکی به تهران و قرار گرفتن در مسیر جاده تهران ـ ورامین‏ به وجود اورژانس نیاز دارد اما اکنون که این ساختمان‌ها راه‌اندازی شده متاسفانه دانشگاه شهید بهشتی هنوز برای راه‌اندازی آن اقدام نکرده است.

فرماندار شهرستان قرچک بیان کرد: طی نشستی که با معاون فنی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فرمانداری برگزار شد قرار بود با توجه به آماده بودن ساختمان‌ها هر چه سریع‌تر مراکز اورژانس در قرچک راه‌اندازی شوند اما هنوز به این وعده عمل نشده است.

وی در ادامه با تاکید به ضرورت وجود مراکز اورژانس در این شهرستان افزود: قرچک روزانه مسیر تردد خودروهای مختلفی است که از شهرستان‌های ورامین پیشوا و حتی پاکدشت به سمت تهران می‌روند به همین منظور تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا ساختمان‌های اورژانس هر چه سریع‌تر تکمیل شوند اما هنوز به‌دلیل عملی نشدن برخی وعده‌ها مورد بهره‌برداری قرار نگرفته‌ است.

ریاحی با اشاره به اینکه شهرستان قرچک در هنگام بروز حادثه هم باید حوادث شهری و هم جاده‌ای را پوشش دهد‏، یادآور شد: مکاتبات و جلسات مختلفی نیز در این باره صورت گرفته و منتظر هستیم مسئولان دانشگاه به وعده خود عمل کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در پایان تصریح کرد: قرچک دارای جمعیت 300 هزار نفری است و بدون بیمارستان بوده و همین امر ضرورت راه‌اندازی مراکز اورژانس را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول