اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی باقرشهر خبر داد

پیگیری تکمیل ساختمان کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقرشهر

عضو شورای اسلامی باقرشهر گفت: تکمیل ساختمان کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقرشهر را پیگیری می‌کنیم.

پیگیری تکمیل ساختمان کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسین حبیب‌زاده صبح امروز در نهاد کتابخانه‌های شهرستان در جلسه پیگیری ساخت پروژه کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقرشهر خواستار تسریع در ساخت و تجهیز ساختمان این کتابخانه شد.

عضو شورای اسلامی باقرشهر اظهار داشت: حدود دو سال است که از تخریب کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقرشهر می‌گذرد اما بازسازی این کتابخانه به‌علت مشکلات موجود متوقف شده است که با توجه به کمبود کتابخانه در سطح شهر راه‌اندازی این کتابخانه یکی از درخواست‌های شهروندان و نیازهای اصلی شهر است و پیگیری ساخت و تجهیز این کتابخانه از اولویت‌های کاری شورای اسلامی باقرشهر است.

وی در ادامه تصریح کرد: در جلسات برگزار شده مقرر شد مسائل و مشکلات در کارگروه بررسی شده تا با رعایت اصول شهرسازی و استانداردهای لازم، نقشه ساخت آماده شود تا این پروژه با تامین اعتبار توسط ارگان‌های مربوطه در کمترین زمان ساخته شود.

این گزارش حاکی است، جلسه در نهاد کتابخانه‌های شهرستان ری با حضور بخشدار کهریزک، نماینده شورای اسلامی باقرشهر، معاون مدیرکل نهاد کتابخانه‌ها و کارشناسان، معاون مالی اداری شهرداری باقرشهر، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر و مسئول کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقرشهر در دو مرحله در بخشداری کهریزک و شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول