اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی:

تکریم ارباب رجوع در رأس کار شهرداری‌ها باشد

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی گفت: شهرداری‌ها تکریم ارباب رجوع را در رأس کار خود قرار دهند.

تکریم ارباب رجوع در رأس کار شهرداری‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عبدالحسین شهابی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهرداران اسلامیه، اظهار کرد: شهرداری‌ها از بدو تولد انسان تا وفات با وی ارتباطی مستقیم دارند و خدمات متعددی را به مردم ارائه می‌دهند.

وی افزود: شهرداری‌ها باید علاوه بر تعامل با مدیریت عالی شهرستان، از ارشادات روحانیت نیز بهره‌مند شده و حسن خلق داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: با توسعه شهرها وظایف سنگینی بر شهرداری‌ها تحمیل شده است که آنان را از کسب درآمد به نحو مطلوب بازداشته و سایر ارگان‌ها باید از شهرداری‌ها حمایت کنند.

شهابی از شهرداری‌ها خواست تا تکریم ارباب رجوع را در راس کار خود قرار دهند و مردم نیز با پرداخت به موقع عوارض یاری‌گر شهرداری باشند.

خدمت‌گزاری به خلق با برخورد مناسبی باشد

امام جمعه فردوس نیز از شهرداران خواست تا تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند و خواسته‌ها و حوائج مردم را برآورده سازند.

حجت‎الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی گفت: هر کس در هر موقعیتی قرار دارد باید شاکر خداوند و خدمت‌گزار خلق و با مردم برخوردی مناسب داشته باشد.

رجبی‌مقدم فرماندار فردوس نیز با اشاره به وسعت زیاد و جمعیت پراکنده باغشهر اسلامیه، افزود: خدمات‌رسانی به ساکنان این شهر هزینه زیادی در بردارد و این در حالی است که اعتبارات بر اساس جمعیت توزیع می‌شود.

محمدشاهی، شهردار اسلامیه نیز آغاز عملیات ساختمان جدید آتش‌نشانی، بهره‌برداری از میدان غدیر، اجرای بخشی از پروژه سیل‌بند شمال شهر اسلامیه، بازگشایی بلوار انقلاب از تقاطع شهید بهشتی تا دارالسلام، تخریب و بازگشایی بافت مرکزی محله مسجد مسلم‌بن عقیل و آسفالت آن و هرس 70 درصد درختان را از جمله اقدامات انجام شده در دوران تصدی خود عنوان کرد.

در این مراسم از زحمات علی محمدشاهی تقدیر و علی باقری به عنوان شهردار جدید اسلامیه معرفی شد.

انتهای پیام/69007/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول