اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم خبر داد

همکاری شهرداری در خصوص رفع مشکلات انجمن سینمای قم

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از همکاری شهرداری قم در خصوص رفع مشکلات انجمن سینمای قم در زمینه مکان استقرار آن خبر داد.

همکاری شهرداری در خصوص رفع مشکلات انجمن سینمای قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی‌رضا با اشاره به رویکرد شهرداری قم در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی چشمگیری در این دو سال اخیر از سوی شهرداری قم در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این اواخر کارگروه فرهنگ و هنر اسلامی با حضور اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرداری قم تشکیل شده و بنا شد این دو ارگان در زمینه برگزاری فعالیت‌های مشترک در این کارگروه برنامه‌ریزی داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: در کارگروه ایثار و شهادت نیز با رویکرد توجه به جایگاه شهدا و اجرای برنامه‌ها تشکیل شده که تصمیمات اتخاذ شده در آن در مناسبت‌های مختلف در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی عنوان داشت: همایش شورآفرینان حسینی،‌ تجلیل از خادمان مدیریت شهری، تجلیل از بازنشستگان، همایش پاکبانان، همایش معماری اسلامی - ایرانی، راه‌اندازی کاروان گل و گیاه و کاروان عزاداری سفینة‌النجاة در سطح شهر از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری است.

حاجی‌رضا خاطرنشان کرد:‌ تا دو سال گذشته اجرای برنامه‌های فرهنگی با مشکلات فراوانی همراه بود ولی با دستور شهردار قم اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد و محدودیت‌ها و موانع برطرف شد.

وی با اشاره به مشکل مکان انجمن سینمای قم گفت:‌ تا زمانی که انجمن سینمای قم در مکان پیشین خود مستقر بود، مشکلات فراوانی داشت که در این زمینه شهرداری با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در زمینه پرداخت عوارض همکاری ‌کرد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم یادآور شد: با توجه به مشکلات اخیر انجمن سینمای قم، شهردار قم خواستار شد تا با پیگیری هر چه سریع‌تر مشکل انجمن سینمای قم برطرف شود.

وی ادامه داد: شهردار قم دستور داده که مکانی به صورت موقت در اختیار آنها قرار گیرد تا زمانی که تالار شهر تکمیل شود و بتوانند در این مکان مستقر شوند و این امر به دستگاه متولی نیز اعلام شده است.

حاجی‌رضا خاطرنشان کرد: این اعتقاد وجود دارد که جوانان قمی در کنار تخصص از تعهد برخوردار هستند و شهرداری و مدیریت شهری وظیفه خود می‌داند که با آنها همکاری داشته باشد.

وی یادآور شد: اگرچه انحصارا اینگونه فعالیت‌ها در حوزه شهرداری نیست ولی در حد توان، بضاعت و شرایط موجود کار را پیش می‌بریم و نیاز است که همه دستگاه‌های متولی در خصوص مسائل فرهنگی پیشقدم شوند تا مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ حل شود.

انتهای پیام/2258/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول