اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

شهرداری یاسوج با تعصب به مصاف تیم 9 میلیاردی پدیده می‌رود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج با غیرت و تعصب به مصاف تیم تا بن دندان مسلح و 9 میلیاردی پدیده مشهد می‌رود.

شهرداری یاسوج با تعصب به مصاف تیم 9 میلیاردی پدیده می‌رود

   هادی برگی‌زر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به بازی فردا یک‌شنبه این تیم در برابر پدیده مشهد در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: قبل از هر چیز از هواداران شهرداری می‌خواهیم به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه تیم در سکوها حاضر شده و شهرداری را با حرارت و شوری که خاص هوادار یاسوجی است حمایت کنند.

وی یکی از دلایل حضور خود در تیم فوتبال شهرداری یاسوج را هواداران تیم دانست و گفت: خیلی تیم‌های دیگر در ایران بودند که می‌توانستیم با پول بهتر در کنار آن‌ها باشیم اما بسیاری از آن‌ها هواداری مانند شهرداری نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: این هوادار فوتبال را به خوبی می‌فهمد و به همین دلیل برخی اوقات کار حتی برای مربی هم سخت می‌شود.

برگی‌زر در ادامه و در پاسخ به این سؤال که در مقابل تیم همشهری و مربی سابق خود اکبر میثاقیان چگونه بازی خواهید کرد، یادآور شد: در یاسوج به عنوان مربی شهرداری در برابر آن‌ها قرار می‌گیرم و بدون هیچ‌گونه تنشی و با نهایت احترام برای تیم میهمان فوتبال خود را به نمایش می‌گذاریم.

مربی مشهدی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این که تیم پدیده را به خوبی می‌شناسم و برخی بازیکنان آن شاگردان خودم بوده‌اند، خاطرنشان کرد: به مصاف تیمی می‌رویم که با 9 میلیارد تومان بسته شده و 15 بازیکن لیگ برتری دارد.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور همه این داشته‌های تیم میهمان را دلیلی بر ضعف تیم خود ندانست و گفت: نتیجه فوتبال در زمین بازی رقم می‌خورد و چه بسا تیم‌هایی که با دست خالی و البته استفاده از برگ برنده غیرت و تعصب تیم‌های بزرگ را با شکست سنگین بدرقه کرده‌اند.

برگی‌زر اتحاد در هر تیمی را رمز موفقیت آن تیم دانست و گفت: اکنون با درصد هم که بگویم اتحاد 90 درصدی در مجموعه شهرداری یاسوج حاکم است و کسانی که حاشیه‌دار و حاشیه‌ساز هستند در اقلیت انگشت‌شمار قرار دارند که آن‌ها هم یا باید به تیم بپیوندند و یا این که فکری به حال آینده خود کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از اخراج دو بازیکن حاشیه‌ساز این تیم گفت و افزود: یک یا حداکثر دو نفر دیگر هم هستند که اگر مواظب رفتار خود نباشند به زودی از تیم کنار گذاشته می‌شوند.

برگی‌زر از انگیزه بسیار بالای بازیکنان تیم شهرداری یاسوج پس از صحبت‌های مدیرعامل تیم در جمع بازیکنان گفت و افزود: خود شما شاهد بودید که دکتر جاوید چقدر صادقانه قول همکاری به مجموعه تیم داد و به همین خاطر انگیزه در درون تیم ما دو چندان شد.  

انتهای پیام/2571/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول