اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید آبپخش خبر داد

تشکیل اتاق شیشه‌ای و شفاف در شهرداری آبپخش

شهردار جدید آبپخش از تشکیل اتاق شیشه‌ای و شفاف در شهرداری آبپخش خبر داد.

تشکیل اتاق شیشه‌ای و شفاف در شهرداری آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی شامگاه جمعه در نشست علنی شورای اسلامی شهر آبپخش اظهار داشت: اعتقاد دارم خدمت‌گذاری صادقانه به مردم مساله مهمی است که همه مسئولان باید به آن پایبند باشند.

وی افزود: پاسخگو بودن به مردم در ارتباط با مسائل مختلف از مباحثی است که مسئولان باید توجه جدی به آن داشته باشند و به این مهم که دانستن حق مردم است، پایبند باشند.

شهردار منتخب شورای چهارم آبپخش خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی شفاف و بیان دقیق مواضع شورای شهر نسبت به مسائل مختلف از اولویت‌هایی است که شورای چهارم آبپخش به آن توجه دارد.

عباسی بیان داشت: آگاهی از مسائل و مباحث مختلف جامعه از حقوق طبیعی مردم است و سبب تقویت روحیه واقع‌بینی در میان مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های بالای رسانه‌ای استان و شهر آبپخش به‌منظور ایجاد شفافیت در مسائل مختلف شهری به آن توجه داریم.

شهردار منتخب شورای چهارم آبپخش اذعان داشت: به مردم این اطمینان را می‌دهم که شهرداری آبپخش را به اتاقی شفاف و شیشه‌ای برای مردم تبدیل کنم و ایشان را در جریان تمام امور قرار دهم.

عباسی عنوان کرد: اعتقاد دارم که شهرداری نهادی چند بعدی است و در فعالیت‌های خود باید تمامی ابعاد یک شهر را به‌عنوان خانه شهروندان مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: توجه همزمان به توسعه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و ... اولویتی است که در راس برنامه‌های خود در شهرداری آبپخش قرار داده‌ام.

شهردار منتخب شورای چهارم آبپخش اظهار داشت: تکریم شهروندان و احترام به حقوق ایشان اصولی‌ترین هدفی است که در تمام برهه‌های زمانی به آن توجه داشته‌ام و در شهرداری آبپخش نیز به‌عنوان یک اصل به آن توجه خواهم کرد.

عباسی تصریح کرد: از تمامی اعضای شورای شهر آبپخش بابت اعتمادی که به بنده کرده‌اند، قدردانی و تشکر می‌کنم و انتظار دارم بنده را در مسیر ارائه خدمات کارآمد و در خور شان مردم یاری کنند.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول