اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه ناحیه ایجرود:

روابط غیراصولی موجب شکست عاطفی دانشجویان می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه ناحیه ایجرود گفت: روابط غیراصولی و خارج از عرف موجب شکست عاطفی و روحی دانشجویان می‌شود.

روابط غیراصولی موجب شکست عاطفی دانشجویان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محرم تیموری ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام‎نور ایجرود اظهار کرد: روابط غیر اصولی و خارج از شرع و عرف دانشجویان دختر و پسر منجر به شکست عاطفی و آسیب‌های روحی و روانی بین آنها می‌شود.

وی به راهکارهای مقابله با چنین شکست‌هایی اشاره کرد و گفت: دانشجویان برای رفع چنین مشکلاتی باید در روابط خود حریم شرع و عقل را مراعات کنند تا شاهد عواقب بعدی و در برخی از موارد جبران‌‌‌ناپذیر این روابط نباشیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه چنین دوستی‌هایی با آسیب‌ها و خطرات و ناهنجاری‌های مختلف رو‌به‌رو است و آینده چنین دوستی‌هایی قابل پیش‌بینی نیست، اذعان داشت: در اکثر موارد ادامه یافتن این نوع دوستی‌ها، مشکلات بسیاری برای دانشجویان به‌ویژه دختران به وجود می‌آورد.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه ناحیه ایجرود در ادامه به شیوه‎های نادرست ارتباط اشاره کرد و گفت: برخورد احساسی و هیجانی بر اثر نداشتن شناخت صحیح از جنس مخالف است و ممکن است فرد یک محبت ساده را نشانه عشقی عمیق بداند و از سوی دیگر همچنین برخورد خشک و محدود بر اساس تربیت غلط، گاهی در میان خویشان و آشنایان و اجتناب از افراد غیرهمجنس و رفتار سرد یا خشن نتایج نامطلوبی داشته باشد.

تیموری یادآور شد: کمتر شدن عواطف نسبت به طرف مقابل، سوءظن و بدبینی و دیدن نقاط ضعف همدیگر آفت‌های ارتباطاتی است که بعد از ازدواج و از بین رفتن عشق بین دو نفر ظهور می‌کند.

گفتنی است، در این همایش و گفتمان، دانشجویان به طرح پرسش‌ها و شبهه‌هایی پیرامون روابط صحیح دختر و پسر پرداختند و کارشناسان برنامه به این سئوالات پاسخ دادند.

انتهای پیام/73005/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول