اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی جیرفت خبر داد

برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در مصلای جیرفت

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: اجتماع بزرگ عاشورائیان به همراه اقامه نماز ظهر عاشورا در مصلای جیرفت برگزار می‌شود.

برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در مصلای جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، دادخدا امینی‌روش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جیرفت اظهار داشت: اجتماع بزرگ عاشورائیان به همراه اقامه نماز ظهر عاشورا در مصلای جیرفت برگزار می‌شود.

وی افزود: مانند چند سال گذشته، امسال نیز هیئت‌های عزاداری در روز عاشورا از مرکز شهر جیرفت به سمت مصلا حرکت و سپس اجتماع بزرگ عاشورائیان با اقامه نماز ظهر عاشورا برگزار می‌شود.

امینی‌روش با مهم شمردن برپایی نماز اول وقت و الگو برداشتن از سیره امام حسین(ع) در این راستا تصریح کرد: نماز ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه جیرفت اقامه می‌شود.

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا در مراکز بخش‌ها و همه روستاها با هماهنگی مبلغان اقامه می‌شود، گفت: در ظهر عاشورا حدود 15 هیئت در مصلای جیرفت اجتماع می‌کنند.

هوشمند رئیسی مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت نیز اظهار داشت: کرسی تلاوت در شهرستان جیرفت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد کرسی‌های تلاوت در سراسر کشور و معطر شدن، فضای قرآنی کشور به عطر تلاوت و صوت قرآن کریم در حال برگزاری است.

وی افزود: این طرح در راستای تثبیت نظام جامع بر محافل قرآنی در افق سال 1404 بر اساس سند راهبردی سازمان دارالقرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و آیاتی که با مناسبت‌های آن هفته مطابقت دارد، تلاوت می‌شود و روحانی مسجد نکات تفسیری آن را بیان می‌کند.

رئیسی تصریح کرد: این طرح قرار است به طور دائم در مسجد امام علی (ع) شهرستان جیرفت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/80002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول