اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های دیر:

جوانان از درس‌های عاشورا در زندگی خود بهره ببرند

استاد دانشگاه‌های دیّر گفت: ماه محرم، ماه سراسر عبرت و درس است و جوانان باید از درس‌های حادثه عاشورا در زندگی استفاده کنند.

جوانان از درس‌های عاشورا در زندگی خود بهره ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، مصطفی فخرایی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دیّری افزود: جبهه حسینی همواره در مقابل جبهه نفاق و ظلمت ایستاده و فرقی نمی‌کند اکنون در قرن اول هجری باشیم یا در قرن پانزدهم هجری قرار گرفته باشیم.

فخرایی اضافه کرد: میدان عاشورا برپا شده تا صف عاشوراییان جبهه توحید از صف یزیدیان جبهه طاغوت جدا شود و امروز ما در میدان امتحانی دیگر هستیم.

این پژوهشگر دینی گفت: هیچ مکتبی را سراغ نداریم که مانند مکتب عاشورا پویا و زنده باشد و بصیرت و بیداری را برای بشر به ارمغان بیاورد و به همین دلیل حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است.

استاد دانشگاه‌های دیّر افزود: دشمن از سه فرهنگ انتظار و مهدویت، عاشورا و ولایت ملت ایران در هراس است و در جنگ نرم نیز این سه محور و ویژگی را با تمام توان مورد حمله قرار داده است.

وی اضافه کرد: رمز جاودانگی امام حسین (ع) در خلوص نیت و بصیرت نسبت به ارزش‌های دینی است و هر سال شاهد اوج ارادت و معرفت بیشتر نسبت به ساحت مقدس امام حسین (ع) هستیم.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول