اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بارش باران و طراوت پاییزی در ایلام

بارش باران پاییزی از شب گذشته بیتر مناطق استان ایلام را در بر گرفته است.

بارش باران و طراوت پاییزی در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بارش باران پاییزی از شب گذشته بیشتر مناطق استان ایلام از جمله مرکز استان و شهر ایلام را در بر گرفته است.

بارش شدید باران که در پاره‌ای موارد با ایجاد روان آب در سطح معابر ایلام همراه بود طراوت ویژه‌ای به قضای و هوای ایلام داده است.

با عنایت به اینکه بارش‌ها دیرتر از معمول خود آغاز شده اما این میزان بارش اندک نیز طراوت ویژه‌ای به استان ایلام داده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان ایلام گفت: بیشترین میزان بارندگی‌های 24 ساعت گذشته مربوط به صیدنظری با 28 میلیمتر بوده است.

یوسف شیخ‌الملوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: افزون بر این در شهر ایلام نیز 18 میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: در دیگر مناطق ایلام از جمله دره‌شهر، آبدانان، چوار و طولاب نیز به ترتیب 12، 9، 18 و 13 میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

این مسئول اضافه کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه‌ای بارش‌زا وارد استان ایلام شده است.

این مسئول هواشناسی در استان ایلام گفت: انتظار می‌رود از اوایل هفته تا اواسط آن به تدریج سامانه دیگری به صورت منطقه‌ای استان ایلام را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/2246/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول