اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس پیش‎بینی هواشناسی استان اصفهان:

نخستین بارش برف پاییزی در راه است/ سامانه بارشی تا دو‎شنبه مهمان اصفهان است

کارشناس پیش‎بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی خفیف که از شب گذشته در اصفهان آغاز شده است تا روز دو‎شنبه در اصفهان ادامه دارد.

نخستین بارش برف پاییزی در راه است/ سامانه بارشی تا دو‎شنبه مهمان اصفهان است

میترا سیدان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد آخرین وضعیت آب‎ و هوای اصفهان اظهار کرد: امروز برای دومین بار در فصل پاییز شاهد بارش باران در اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه این بارش از شب گذشته به صورت پراکنده آغاز شده است، افزود: تا ساعت ده صبح  امروز شهرستان فریدون‎شهر با 9.7 میلی‎متر و شهرستان خوانسار با 9 میلی‎متر بیشترین بارش را داشته‎اند.

کارشناس پیش‎بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: بارش باران در شهر اصفهان تا ساعت ده صبح امروز زیر یک میلی‎متر بوده است اما قطعاً با بارش‎های مجدد اضافه شده است.

وی با تاکید به اینکه تقریباً در همه جای استان امروز بارش باران داشتیم، ادامه داد: به غیر از شهرستان آران و بیدگل و شهرستان خور و بیابانک از تمامی شهرستانها به ایستگاه هواشناسی باران گزارش شده است.

سیدان گفت: بر اساس نقشه‎های هواشناسی سامانه پایداری تا اواسط روز دوشنبه فعال است و بعد نواحی دیگر را درگیر می‎کند اما شدت این سامانه برای امشب و فردا است و سپس در بخش جنوب، غرب، جنوب و جنوب شرق استان را درگیر می‎کند.

وی اضافه کرد: در بخش مرتفع استان بارش برف را داریم و طی امروز و فردا در ارتفاعات غرب و جنوب استان بارش برف و مه‎گرفتگی و کاهش دید در جاده‎های منتهی به استان  فارس و چهار محال و بختیاری را داریم.

کارشناس پیش‎بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: البته کاهش دما برای روز سه‎شنبه به بعد را داریم و با خروج این سیستم بارشی بین چهار تا پنج درجه افت دما پیدا می‎کنیم.

وی حداکثر دمای اصفهان را 15 و حداقل را 10درجه دانست و گفت: گرم‎ترین نقطه استان خوروبیابانک 20 درجه و فریدون‎شهر با صفر درجه است.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول