اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت فعالیت سامانه بارشی

میزان بارش در شهر قیدار به 14.5 میلی‌متر رسید

طی 24 ساعت فعالیت سامانه بارشی در سطح استان زنجان، بیشترین میزان بارش با 14.5 میلی‌متر از شهر قیدار از توابع استان زنجان گزارش شده است.

میزان بارش در شهر قیدار به 14.5 میلی‌متر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ورود و فعالیت سامانه بارشی طی 48 ساعت گذشته در سطح استان زنجان بارش‌های درخور توجهی را البته با توجه به مهر ماه که تقریبا هیچ بارشی در سطح استان زنجان روی نداد، موجب شده است.

کارشناس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را برای امروز ابری، در برخی نقاط مه آلود پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: بارش‌های پراکنده در سطح استان طی امروز یکشنبه همچنان ادامه می‌یابد.

پگاه ملایی مه صبحگاهی را پدیده صبح روز دوشنبه در برخی نقاط استان زنجان پیش‌بینی کرد و افزود: بارش باران از فردا در سطح استان زنجان قطع و ناپایداری‌ها کاهش می‌یابد.

وی تغییرات دمایی را طی 24 ساعت آینده در سطح استان زنجان غیر قابل محسوس اعلام کرد و گفت: با صاف شدن هوا دمای صبحگاهی کاهش و دمای ظهر افزایش می‌یابد.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناس استان زنجان دمای حال حاضر شهر زنجان را شش درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت دو درجه کاهش یافته است.

این کارشناس هواشناسی پایین‌ترین دمای ثبت شده در سطح استان زنجان را از قیدار اعلام کرد و افزود: این دما سه درجه بوده است.

ملایی به بارش‌های 24 ساعت گذشته در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: این بارش در سطح شهر زنجان 8.4 میلی‌متر گزارش شده است.

وی میزان بارش در سطح دو شهر ابهر و خرم‌دره را طی روز گذشته 13.1 میلی‌متر اعلام و اضافه کرد: این بارش در سطح شهر ماهنشان 4.6 میلی‌متر بوده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان بیشترین میزان بارش را در سطح استان زنجان مربوط به شهر قیدار اعلام کرد و افزود: این میزان بارش 14.5 میلی‌متر گزارش شده است.

این کارشناس هواشناسی میزان بارش را در سطح شهر آب‌بر طی 24 ساعت گذشته 5.8 میلی‌متر عنوان کرد و ادامه داد: با عبور سامانه بارشی فعال در سطح استان که از جنوب غرب وارد استان شده بود تا پایان هفته بارشی برای زنجان پیش‌بینی نمی‌شود.

انتهای پیام/73004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول