اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه محرم برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌ «در سرزمین احزان» برای کودکان و نوجوانان بندر امام

هم‌زمان با ایام ماه محرم کودکان و نوجوانان بندر امام با حضور در ویژه برنامه‌ «در سرزمین احزان» این شهر با اهداف قیام عاشورا آشنا می‌شوند.

ویژه برنامه‌ «در سرزمین احزان» برای کودکان و نوجوانان بندر امام

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر امام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: به همت مربیان فرهنگی و هنری و ادبی این مرکز ویژه برنامه با عنوان «در سرزمین احزان» در این مرکز در حال برگزاری است.   

لیلا سپهری با بیان اینکه در این برنامه بچه‌ها با برگزاری مراسم نوحه خوانی و سینه‌زنی به استقبال ماه محرم رفته‌اند افزود: مربیان کانون در قالب اجرای برنامه قصه‌‌گویی داستان مظلومیت امام حسین(ع) و یاران با وفایشان را برای بچه‌ها بازگو می‌کنند.

وی همچنین اضافه کرد: شعرخوانی، معرفی کتاب و ایستگاه‌های ادبی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی این مرکز برای بچه‌ها در ویژه برنامه‌ با عاشورائیان اجرا می‌شود.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: این ویژه برنامه از 11 آبان 1392 کار خود را آغاز کرده و تا 12 آذر 1392 ادامه خواهد داشت و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 13 بعد از ظهر آماده استقبال از کودکان و نوجوانان و اولیای تربیتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، همزمان با ماه محرم مراکز کانون در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل برای کودکان و نوجوانان ویژه برنامه‌های خاص این ایام را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول