اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری دارخوین خواستار شد

لزوم ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه‌‌گذار در دارخوین

سرپرست شهرداری دارخوین از مسئولان، خواستار ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه‌ گذار برای اجرای طرح‌های عمرانی بیشتر در این شهر شد.

لزوم ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه‌‌گذار در دارخوین

ناصر خالدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: توسعه و آبادانی شهر شادگان، مشارکت و کار و تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که مدیران در دستگاه‌های مختلف باید به آن توجه ویژه داشته باشند، ارتقای تعاملات و همکاری با یکدیگر است.

سرپرست شهرداری دارخوین ادامه داد: نگاه تعاملی بین دستگاه‌های مختلف و شورا می‌تواند مسیر تغییر و تحولات اساسی را در دارخوین ایجاد کند و آن را به سمت توسعه بیشتر سوق دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری و اعضای شوراهای اسلامی دارخوین تمام تلاش خود را برای شناسایی کمبودها و مطالبات مردم به کارگرفته‌اند تصریح کرد: برخورداری از نگاه مشارکتی یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشرفت و توسعه شهر محسوب می‌شود.

خالدی بر تعامل هر چه بیشتر مسئولان با شهرداری و شورای اسلامی شهر تأکید کرد و گفت: همه ما مسئولان امروز در یک نگاه واحد آمده‌ایم تا در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم.

وی همچنین عنوان کرد: دارخوین در بسیاری از زمینه‌ها از جمله در بحث توسعه شهری نیازمند جذب سرمایه‌گذار و ورود آنها برای اجرای طرح‌های عمران شهری است و در این راستا همه باید تلاش کنیم تا مشوق‌های لازم را برای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذار فراهم کنیم.

سرپرست شهرداری دارخوین در پایان گفت: برای توسعه و آبادانی و شکوفایی منطقه نیاز به تدوین برنامه‌های راهبردی با مشارکت همه دستگاهای اجرایی است که امیدواریم مدیران و مسئولان شهری در این زمینه همگام و همراه با شهرداری گام بردارند.

انتهای پیام/72001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول