اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بسیج مداحان شاهرود خبر داد

برگزاری همایش استانی بسیج مداحان در شاهرود

رئیس کانون بسیج مداحان شاهرود گفت: همایش استانی بسیج مداحان استان سمنان به میزبانی کانون بسیج مداحان شاهرود برگزار شد.

برگزاری همایش استانی بسیج مداحان در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی‌اکبر نظری ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همایش استانی بسیج مداحان استان سمنان به مناسبت ماه محرم با حضور قریب به 200 نفر در شاهرود برگزار شد.

وی افزود: این همایش با هدف تبیین و تشریح برنامه‎های بسیج مداحان استان سمنان در ماه محرم و صفر و هماهنگی برنامه‌های کانون بسیج مداحان برپا شد.

رئیس کانون بسیج مداحان شاهرود تصریح کرد: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه مبارزه با استکبار و ظلم است و باید فرهنگ عاشورا در جامعه با توجه به شناخت درست از نیازهای جامعه ترویج و تبیین شود.

نظری بیان کرد: در این همایش مسئول کانون بسیج مداحان استان سمنان، فرمانده سپاه شاهرود و مسئول کانون مداحان سازمان تبلیغات استان سمنان به ارائه سخن در خصوص گرامیداشت این ماه پرداختند.

وی با بیان اینکه بیش از 300 مداح در این کانون سازمان‎دهی شده‌اند، افزود: این کانون با تلاش خود توانسته است، بیشتر مداحان شهرستان را عضو بسیج کند و در کلیه برنامه‌های سطح شهرستان این مداحان سازمان‎دهی و اعزام می‌شوند.

رئیس کانون بسیج مداحان شاهرود بیان کرد: چند مرکز عرضه محصولات فرهنگی در سطح شهر به همت کانون بسیج مداحان و پایگاه‌های بسیج برپا و محصولات فرهنگی محرم را با نازل‎ترین قیمت در اختیار مردم و هیئت‌ها قرار می‌دهند.

نظری خاطر نشان کرد: ماه محرم و صفر با برنامه‌ریزی انجام شده مداحان در کلیه برنامه‌های مساجد، تکایا، هیئت‌های مذهبی و همچنین نهادها و ارگان‌ها حضور و در وصف امام حسین (ع) و قیام اباعبدالله (ع) به مرثیه‌خوانی و مداحی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/74007/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول