اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان صنایع خراسان رضوی انتقاد کرد

تبلیغات رنگارنگ کالاهای خارجی در کنار تولیدات داخل در خیابان‌ها

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان صنایع خراسان رضوی گفت: نباید در خیابان‌ها و فرودگاه‌ها با وجود تولیدات داخلی با کیفیت مناسب، شرکت‌های خارجی تبلیغ شوند.

تبلیغات رنگارنگ کالاهای خارجی در کنار تولیدات داخل در خیابان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین قنبری صبح امروز در نخستین همایش ملی کنترل کیفیت که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: عصری که در آن قرار داریم عصر دانایی است و سرمایه انسانی نیز به سرمایه‌ای مهم تبدیل شده است.

قنبری با بیان اینکه برای تشکیل چنین همایشی زحمات زیادی کشیده شده است بیان داشت: برای شکل‌گیری این همایش هزاران ساعت کار انجام شده و مدیران دولتی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته و بهتر بود شخص استاندار در این جلسه حضور داشتند.

وی ادامه داد: البته خوشبختانه رویکرد آقای فروزان‌مهر برنامه‌ای است و ویژگی‌های مثبت فراوانی دارد که با توجه به این خصوصیات انتظار حضور وی را در این جلسه داشتیم.

قنبری خاطرنشان کرد: در برنامه 100 روزه دولت تدبیر و امید باید جای ویژه‌ای برای کنترل کیفیت باز می‌شد البته برای افزایش کیفیت باید اول رفتار ما درست شود.

وی با انتقاد از دستگاه‌های نظارتی تصریح کرد: امروز کارفرمایان ما در سخت‌ترین شرایط جهان با وجود تحریم در حال تولید هستند و در این زمان دستگاه‌های نظارتی فشار زیادی به کارفرمایان وارد می‌کنند.

قنبری در پایان تاکید کرد: نباید در خیابان‌ها و فرودگاه‌ها با وجود تولیدات داخلی با کیفیت مناسب، شرکت‌های خارجی تبلیغ شوند و اگر فرصتی 10 ساله به تولیدکنندگان داده شود محصولات خود را به تمام دنیا صادر می‌کنند.

انتهای پیام/2202/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول