اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

کیفیت واقعی دیدارهای والیبال در دور برگشت نمایان می‌شود

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: از کیفیت دیدار کاله و شهرداری تبریز راضی نبودم زیرا به نظر می‌رسد در دور برگشت کیفیت واقعی تیم‌ها قابل مشاهد باشد.

کیفیت واقعی دیدارهای والیبال در دور برگشت نمایان می‌شود

بهروز عطایی پس از دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال و پیروزی سه بر دو مقابل شهرداری تبریز در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دیدار سخت و حساسی را در خانه مقابل نماینده تبریز پیش‌بینی می‌کردیم.

وی افزود: شهرداری تبریز تیمی هماهنگ، منسجم و خوب است که بازیکنان خوبی را در ترکیب داشته و از کادر فنی و سرمربی بسیار باتجربه و آگاهی سود می‌برد.

عطایی با اشاره به اینکه در جریان بازی شرایط برای کاله از سوی حریف سخت شده بود، گفت: فکر نمی‌کنم که هنوز تیم‌ها کیفیت واقعی خود را در لیگ برتر بتوانند به نمایش درآورند و نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به شرایط مطلوب دارند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: به نظر می‌رسد در دور برگشت کیفیت واقعی تیم‌ها قابل مشاهد باشد.

عطایی با اشاره به اینکه از کیفیت بازی زیاد راضی نبودم، اضافه کرد: نمایش بهتری از دو تیم در زمین انتظار می‌رفت ولی آن انتظارات برآورده نشد.

وی در مورد تماشاگران کاله مازندران بیان داشت: اعتقاد دارم بخش اعظمی از موفقیت‌های کاله را مدیون تماشاگران و حامیان این تیم هستیم، اگر آنها ما را همراهی کنند ما می‌توانیم موفقیت لازم را کسب کنیم البته همیشه هواداران طی پنج سال تیمداری در لیگ برتر با توجه به هر شرایطی همراه والیبالیست‌ها و عوامل تیم بودند و می‌توانیم با کمک‌های متقابل به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/86012/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول